Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, February 16, 2009

TAG from Mummysyafie

Rules: Use Google Image to search the answers to the questions below.
 Then you must choose a picture in the first page of the results,
and post it as your answer.
 After that tag 6 people..

.
1) I AM ~ Siti ******ly Bt M** ***,
MyLuv panggil saya Ayang
MyFamly panggil Suly
Mycousin panggil kak Ly
Myopis mate panggil Ct
Myfriends panggil eLLy
(first picture)
.

2).I really want to go to ~ India
.
3) My favourite place ~ Atas katil
Betul .. eLLy suka melepak or tengok TV
atas katil ;-)
.
4) My favourite things ~
Hidup ku tak bermakna tampa nye..
..
5) My favourite drinks ~
.
6) My Favourite Foods~
char keow teow
.
7) My favorite colour ~ green~
..
8) I live in ~ Bandar Tasik Puteri ~
..
9) I was born in ~ Penang ~
Hospital Besar Sungai Bakap
.
10) School, College, Uni I attended ~ Sek Men Cheras @ Cap kunci~
hu hu dapat gak google gambar sekolah, tapi ciput je la
..
11) My favorite story ~ hindi love story
.
12) These are my hobbies ~ eat!
sebenarnye eLLy pun tak tau
 ape hobi eLLy yg sebenarnye :-)
.
13) and I definitely dream for ~ Slim like her !!
hu hu boleh ke nie..
emm Mati berangan la jawap nye
.
14) your favorite "mangsa tag" seterusnya :
Mak aiii memang berjam gak la nak melayan tag nie but bcoz of you eLLy buat gak tau!

Mangsa seterusnye :-)
1. Nano
2. Nani
3. Nads
4. Mala
5. Ixora
6. Rasp
.
Selamat menjalankan tanggungjawap ye.. ini amanah tau !
hu hu mcm memaksa la pulak.. it's okey take your time :-)
.

No comments: