Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, December 9, 2009

Natrah

Mornig.. Meh nak cite sikit, Hari Khamis lepas eLLy & the geng
gi tengok teater NATRAH kat Istana Budaya. Kami berlima aje kali nie..
MyLuv kan kat Johor .. soo eLLy gi nonton dng kawan2 la


Muka kami yg riang ria sebelum masuk ke dewan


Salina,eLLy,abg kamal dan Mis Ainii Mybos
masa nie si Aida tolong ambikkan gambar


I Love this picture :)


Sebelum teater start kita posing dulu


okey dah nak start dahh ..

Sinopsis sikit pasal kisah natrah nie,
Ia mengisahkan tentang seorang budak pompuan dari belanda,
yg dibela oleh seorang perempuan melayu yg tingal di daerah kemaman terengganu.
gadis tersebut dibela dan diasuh dng penoh kasih sayang,
dan di didik dng cara orang melayu yang beragama Islam.
Konflik bermula pabila keluarga si Natrah yg beragama kristian,
ingin mengambil beliau semula dari jagaan Mak senah nama sebenar dah lupa la

Ish panjang la nak cite balik .. tapi ini adelah kisah benar.
Kisah kasih sayang seorang ibu angkat, Percintaan, perkauman dan agama

Uolss kena tengok sendiri mcm mana Natrah membesar dari kecil,
direbut dari ibu bapa kandong, dan di kahwinkan kepada cikgu mansor
(ala si remy aka adam nur kasih tu)

 



Dah habisss :) Dari 5 bintang eLLy kasi 4 Bintang

Dibintangi oleh
Maya Karin - Natrah
Sofia Jane - Natrah masa tua
Remy ishak - Cikgu Mansor
Umi aida - Mak senah mak senah kot tak ingat la
Erma Fatimah - Pengarah

Kindly take note