Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, August 19, 2009

Di hari pertunagannye . . .

Assalamualaikum.. hi im back !!!
rindu tak? rindu tak?? mesti rindukan wakakaka
Ape khabar? uolls sihat? moga2 uolls semua sesihat eLLy la ye
.
Wokey meh sini eLLy nak bercerita xtiviti eLLy last sunday
Ari ahad yg lepas eLLy gi rombongan ke Tambun perak
bukan gi Lost World of Tambun...
tapi eLLy ikut rombongan meminang.
sepupu eLLy bertunang dng org Perak
.
Ini hantaran dari Pihak lelaki
tengok betul betul ye ..
.
Ini Hantaran dari Pihak Perempuan
ha ambik .. meriah ko
.
klu uolls tengok hantaran dari pihak lelaki mcm sikit je kan
sebenarnye ade kisah disebalik itu.
kisahnye sungguh sedih.. ish terasa sebak nak diceritakan.
.
Begini cerita nye.. ish malas la nak type panjang2
dipendik kan cite
memandagkan is lelaki nie tak sabor2 nak jumpa bakal tunangnye
barang2 hantaran kat bonet kete yg dipandu olehnye
 tidak dikeluarkan.. yes tidak dikeluarkan !!!
bila nak balik bukak bonet baru perasan ada 4 dulang yg
tidak dikeluarkan! wakakaka
.
Nampak tu Si Duan siap bersila mcm org tua..
Mcm la paham orang sembang ape
.
Ini baby Darwish & mummy Liza
.
ini la orang nye.. siap masuk duduk sekali..
ish ish ish zaman dah berubah .. ;-)
.
Will you marry me ?
Versi utaranye "Hang nak kawen dng cheq tak ?"
.
tuu dia sampai terselak samping hang!!
Wakakaka
.
Okeyla sekian sahaja pengembaraan kami
mcm pengembaraan upin & ipin la pulak
betul betul betul
.