Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, March 19, 2010

Kenapa bah ko berubah!!

Kenapa bah kau berubah .. kenapa bah – 2x


Hello…kenapa kau tak jawab telefon
Dah berlepuh jari menekan nombor sama
Lepas berkali kali ku cuba

Ku sangka kau betul…betul jatuh cinta
Bodoh sungguh untuk terus percaya
Habis madu sepah dibuang sahaja

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
Biar lah lebih dari sehari
Apakah kau sangka ku cinta segera
Sakitnya hati dipermain

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
Tidak mungkin hanya sementara
Apakah kau sangka ku cinta segera
Bayangkan la apa ku rasa

Kenapa bah kau berubah … kenapa bah – 2x

Baru saja kenal
Kau muncul semula
Mengatakan kau sudah berubah
Pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut
Hampir hampir ku mengalah
Untuk memberi kita peluang kedua
Tapi kini ku lebih arif
Untuk percaya janji lelaki..

(Ulang..)

Kenapa bah kau berubah … kenapa bah – 4x
Jangan..jangan…jangan permainkan

P/s - Sebenarnye eLLy tak berubah.. cuma tak cukup masa aje nak
mengupdate & membuat kunjungan balas kat uolss..
give me some times okey.. i be BACK !!!
 


4 comments:

*ayu the sun* said...

ayu suka lagu ni kak.. favvy ni..
;)

rasp said...

i pun soka lagu nie...
no prob sis...
take ur time.....
i tetap setia with u *ihiks*

eLLy said...

ayu.. best kan :)

eLLy said...

Sis Rasp, sooo sweettt...
elly pun setia with u tau ;)