Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, November 10, 2008

Mengapa harus ambik 'LAKI ORANG'

Korang tengok MELODI tak semalam?
Ooooo Panas beb.. Panas..
kenapa la ade Lelaki berperangai begini ??
dan kenapa la Wujud jugak pompuan yg berperangai camtu ??

.
okey meh sini eLLy nak membeble cikit.
eLLy paling tak suka dng pompuan or should i called her BETINA!
yg skandal dng Suami orang.
ini bukan pertama kali kita dengar kisah mcm nie,
tapi sejak kes norman & aBBy, kisah ini menjadi bualan hangat bagi para2 isteri
di seluruh Malaysia including my self. Why? Why pepole husband!
as for me betina yg tergila gila kan suami org nie,
memang  TUTTTT! dan #(&%%&(_#*@!
Tak payah la ckp pasal salah siapa, baik jantan or betina sama je
Pastu boleh pulak buat kenyataan ckp, "
''Ada 'wilayah' dalam hati, yang saya bahagikan pada Allah,
pada ibu dan ayah, pada isteri saya, anak-anak dan untuk orang lain juga."

oittt POOoooDDAAH !! .. INGAT "WILAYAH CELCOM KE"
.
Memang Halal di sisi agama.. klu suami nak berkahwin 4,
tapi perbuatan' tu yg tak betul !
Contoh, cuba tengok cite ayat ayat cinta..
walaupun isteri pertama izinkan,namun dihati masih jugak
terdetik rasa cemburu dan iri hati.
(Dia izinkan pun coz nak selamat kan laki dia dari masuk penjara)
so kenapa nak sakiti hati isteri or perempuan lain?
.
sory guys, bab bab camnie eLLy memang emo cikit,
walau ape pun alasan yg dorang kasi,
eLLy memang tak suka dng BETINA
yang tergila gilakan suami orang..
.
soo girl you better wash out, don't U ever ever touch my husband !
msg for MyLuV pun same ! don't you ever ever buat taik' dng ai
.
ha ha ha sejak kes Norman & aBBy nie, MyLuV asyik kena Lezer je ..
sory yang, minggu nie ayang ter'emo la pulak.
.
By the way, eLLy ade Petua supaya suami kita tak carik lain
tapi dah malas pulak naik taip :-)
kita sambung esok je la ..
.
aBBy ai sokong Youuu... be strong beb !!