Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, May 12, 2011

Sambil menyelam minum air :)

Ari selasa lepas eLLy gi beli barang dapur.. tapi kli nie eLLy tak beli kat tesco Rawang,
hehehee saje jer ajak MyLuv gi Jusco AU2 .. nasib la si suami nie sudi melayan kerenah
si isteri yg sedang kemaruk dng HAZAMA ;)

Gi beli barang secepat yg mungkin .. pastu terus kerumah kaca AF9

Tuuu Hazama.. nampak tak ?

Haa tuuu nampak tak? klu uolls tak nampak sudah,
yg penting eLLy nampak ;)

Tapi sebenarnye .. MyLuv lagi teruja melihat telatah si Hazama nie

pss.. Masa eLLy kat sana ade Rosyam noor tau .. Malam nie punya diari baru keluar kot
shoot ari selasa, Khamis baru dorang tunjuk kat TV .. hurmmm

 

7 comments:

atty's said...

kty baru penah g sekali je umah kaca..
tp ingat nnti nak g ar bawak fir.

NM02 said...

aku pun suker hazama nok. dia tu kelakar la. tak pernah la tak buat lawak. ape dia cakap semuanya kelakar. aku paling suker tgk gelagat dia ngan anak rohana jalil tu. sangat spontan.

eLLy said...

Sis atty, eLLy pun rasa nak gi sana lagi :)


Renna, sape anak Rohana jalil? ngape aku tak tau

akubiomed said...

Mengintai budak-budak AF9 nanti mata ketumbit.Ha..ha...

Cik Wanie Ghani said...

wah bestnya dpt pi rumah kaca AF,
ari tue mmg ada niat nak pi,
tapi x berkesempatan sbb jadual ketat,
huk huk huk

eLLy said...

Wanie, ye la jadual kamu memang sentiasa ketat.. sampai ke nilai3 kamu berjalan ;p

mummysyafie said...

reaksi cik mat sambil mencekak pinggang "siap ko hazama..ko buat bini aku jadi angau"