Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, December 2, 2011

UMNO

 *Sumber gambar GooGle*

Seperti yg uolls sedia maklum sekarang nie kat PWTC ade perhimpunan UMNO.
Mcm biasa lah klu ade perhimpunan UMNO mestilah ramai rakyat jelata yg pi 
serbu ker PWTC. Tapi bukan lah semata mata nak jumpa Menteri, 
bukan juga nak jumpa artis.. mereka ke sana nak gi Shooping!!! ..

Yeszaaaa mcm2 ada kat PWTC skarang nie, untuk kakitangan kerjaan hari nie 
waktu rehat korang panjanggggg kan so aper lagik pi la terjah .. 
ARIANI pun ade discount up to 70% *Semalam eLLy dah rembat 2 helai*

Okey guys esok last day so ape lagik Jom kita terjahhhh ....



16 comments:

akubiomed said...

Eh Lisa Surihani! Mana Yusri. Ada diskaun lagi.

rasp said...

eeee takmo gi...
takut terserempak dgn 'si dia' hahahhahaha...
u beli apa utk i lalalalalala...

eLLy said...

Akubiomed, Yusri kat Hall Pemuda kot.. hahahha

Rasp, si Dia' mesti tengah dok dengar khutbah kot .. Dont worry mesti dia tak nampak :D

Redbloodsnow said...

tu yg bestnya dok KL. berseypah artis dok ke hulu ke hilir. hehehe

Mimy Hamid said...

mentang mentang opis dekat kannnnnnnnnnnnnnn

eB ezrin said...

wah sempat lagi yer? :)

Dee said...

dulu aku gi pun sbb nak shopping..skrg malaslah nak mencelah2 org ramai tu..

eLLy said...

zIe, hehehe semalam ade gak jumpa artis yg suam2 kuku :p

Mimy,Kannnnnnn..

eB, sempat noks :D

Dee, Tahun nie tak berapa nak ramai nokss.. tak yah nak belaga laga bahu.

IxoR@ said...

wa wa waaaaa Lisa Surihani....

=)

eLLy said...

ya ya yaaaaa it's Lisa Surihani :D

Dalila Hamid said...

lisa surihani dijemput skali.......

eLLy said...

yeszaa.. dia dapat award kot.. hurm tak pasti pulak

Pepel BoNda AmaNi said...

lisa cun syehhhhh

*SiRibenMerah said...

chantek kan lisa neh.. cam iyra..
hahahahahaha..

verangan itu indah~

eLLy said...

Eida, Who me? oh yess tq tq tq

eLLy said...

Iyra, mcm you? oh plsssss Eida cakap mcm ahkak hokeyyy :p