Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Sunday, January 13, 2008

Di petang Jumaat yg hening ... kedengaran suara

" kuku kaki kakak ku, kok kaku kaku kek, kok kaku kaku, kuku kaki kakak ku "
Haa korang ingat lagi tak ayat nie.. ala yg Fauziah Nawi kasi Masa AF musim Ke-2 tu ..

Ini lah aktiviti ku di hari Jumaat lepas.. Memandang kan MyLuv dah pesan kata dia balik lambat maka dng senang hati nye aku pergi memanjakan diri ... tak de makne nye :P



Amoi.. manyak geli oooo ...... gosok jng tak gosak .... fuyooo amoi lu banyak seksi ooo ..



korang ingat muka aje pakai Masker eemm ... amoooooii sejuk OooOoo

Date : 11 Jan 2008
Tempat Kejadian : The Mall Jln Putra
Saksi Kejadian : Kawan tempat kerja (dia pun buat sama)
Mangsa Keadaan : Amoi (seperti gambar di atas)
Jumlah Kerugian : RM ? tet... Rahsia bukan boleh claim pun :(

2 comments:

ita.itu said...

ly..betis ko mcm peha aku ly..larikkkkkkkk

Ct eLLy said...

kurang asam punye lanun..