Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, May 9, 2012

WW -KUCH KUCH HOTA HAI-

  Filem hindi yg pertama Me & MyLuv tonton dipanggung. 
Panggung wayang Federal @ Jln Raja laut menjanji saksi ;)

Mami Jarum : Jangan lupa malam ini kita tonton di TV2 @ 10 Malam

13 comments:

rasp said...

huhuhuhuhu tv i rosak....
tak leh nak tengokkkkkk....
sukkkkaaa movie nie....
taching kannnn....

IdaShah WC said...

aku tgk vcd cetak rompak je ketika itew huhuhu

eLLy said...

Rasp, cepat gi beli new TV ;)

Ida, Aku klu movie SRK memang aku sanggup turun panggung *itukankekasihgelapku*

Bitt (double IS) said...

wahhhh...dulu i nak tengok tapi tak de siapa nak temann uuuu...sob sob sob

Mak Lagenda said...

sepanjang hidup mak, xpernah tgk citer hindi kat panggung..

K2H2 hot masa mak dah dpt anak sorang dah kot..

akubiomed said...

Wah tentu lepas ini eLLy dan hubby lari berkejaran di taman bunga selepas menonton filem ini. :-)

eLLy said...

Bitt, alololo cian.. malam nie make sue your 2 IS teman kan eh ;)


Mak Suri, walaweh dah anak sorang perghhh ibu muda oOo .. eLLy masa tu baru nak bercintan cinton ;p

eLLy said...

akubiomed, hahahha malam nie kita tengok sambil guling2 atas katil jer la ;p

nUR_rOsALiNdA said...

Kita pun tgk kat situ dulu kak..4 kali lagi ko..Hik Hik~

eLLy said...

amboi ko lagik sakan...

sW33tdARLiNG said...

aku hanya mampu mambaca orang tweet duk layan citer ni dengan mata yg kuyu2 duk atas katil.. aku dah tak mampu nak bertahan utk tido

Mimy Hamid said...

eh samala filem hindi pertama gak...3 jam layan kat federal jalan raja laut..sengal kakk..apa punya citer ni sekali ending menangis pastu terus demam bolly wood

Mrs.Sheikh said...

ye saya pun.
dgn bekas pacarku :D