Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, July 4, 2008

Peeeeeeewwwiiiitttt ....

Sebenarnye eLLy tak tau nak cite ape,
kehidupan mcm biasa.. gi kerja balik kerja..
bila kat umah, xtiviti ari Khamis malam jumaattt :-D

Korang layan je la gambar kawin aku nie, Ini yg kat studio tau! kat umah lain

Gambar nie 18sx cikit..
cuba korang bayang kan klu kepala MyLuV landing kat dada ai
dimanakan kedudukan telinga itewww ??
cheeewah berteka teki pulak :-)

29 comments:

sWeeT & siMPLe said...

hehehehe.. kat mana ek?? SX betul sis ni pepagi...hehehehe

imz said...

sweetnya gambar...romantika gituu...!!!...mesti..tersenyum mengenang saat kawin dulu

Honeylemon said...

lawanyer dia....

kedudukan telinga agaknya x berubah... masih kat telinga... hehehe...

Mrs.Sheikh said...

iskkk...bagusnye telinga yr luv tu kak ...sungguh berhemattt :P

IdaShah said...

kat nenen ko hahaha
pg2 dah bg teka-teki 18sx

ita.itu said...

kah.kah.kah..montok gitu...sib baik x de katil kat studio tuh..kalo x mau dia ajak ko romen..haha

Ct eLLy said...

aLINz .. ha ha saje nak menceriakan hari ku ini

Ct eLLy said...

imz, Romantika de amor gitew :D
memang tersenyum sampai ke telinga.
ishh .. telinga lagik :D

Ct eLLy said...

Honey, memang masih di telinga tapi tersepit la cikit :D

ha ha ha gatai sungguh la aku nie!

Ct eLLy said...

Husna.. bukan berhematt, tapi dia masih malu malu .. ohhh tidakkk !!!

Ct eLLy said...

Ida .. saje nak memeriahkan pagi yg indah ini :D

Ct eLLy said...

Ita, klu ade katil dah lain la posing nye :D

rasp said...

mmg phhheewwiiittt! telinganye menakap di dadamu itu mendengar jantungmu dug dag dug dag menanti malam petama .... alamak terlebey sudaaa

Ct eLLy said...

Rasp, ha ha ha lawak tak terkata di buatnye :D

*SiRibenMerah said...

wahhhhh..
neh saja je nk menjeleskan i yg blum kawennn neh..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
nak kawen jugak la camneh =P

Ct eLLy said...

irya, jng jelesssss.. pi la kawin cepat cepat,opss.. bukan kawin tapi nikah :-D

nads said...

gambar tawen dia cantikkan...
besh2...kasi tunjuk gambar kat umahlah kakak elly ku cayang...

;)

Ct eLLy said...

Nads.. alahhh cik adek nie pun dah nak kawen kan .. malu la ai nak tunjuk gambar kawen zaman dulu dulu
:D (tapi klu akak rajin nanti akak update ye)

Lily.Lulu. said...

wowww .... kelazzzzzzzzzzzzzzz u !!
meletopppppppppp !!

wedding of the year tahun bape nih ??
:P~

nanonano said...

tu diaaaaaaaaa..
ingtkan kapel cina mane la td,
puteh gebu, sepet2 mate 2-2 lak tu..
hihi..

ape khamis mlm jumaat tu meh??
lalallalalalaa~

[LADYKiKi] said...

heheheh mesti org dah kawin suka sebut mlm jumaat.. heheh syokkk..
tak sabar menikmati nye jugak.. wahhhgitu..overr nye

Ct eLLy said...

LiLY, meletopssss ga baboooo..
ambik ko .. year 2001

time ko kawin nanti mesti lagi
vouge the vasssss ..

Ct eLLy said...

Nano, mata aka mane ade sepet.. cik abe tu je yg sepet :D

nak tau ape khamis malam jumaat tu ape?

Khamis malam jumaat lepas solat kita baca yassin. baru la berkat hidup. (lepas tu baru dot dot dot)

Ct eLLy said...

kiki, Waaahh ... tak sabar nak menikmatinye ??

kawen la cepat darling :D

azisazahar said...

hehe...ada unsur2 sx ni...mesti senyum2 teringat saat2 bahagia kan..:)

Ct eLLy said...

azis.. hi hi senyum sokmooo :D

Mrs.Sheikh said...

hahahaha..lawak tul la entri niiii...wakakakakakakakkaka
rasa nak gelak guling2....


p/s: bile aku nak kawin niii :D

mummysyafie said...

gebu nyer...kikikiki...landing pun okay what..dah sah...

Ct eLLy said...

mummy.. gebu kan.. gebu + gembal
har ha har gelakan diri sendiri!!