Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, April 12, 2010

Good news .. Im back !!

Bismillahirahmannrahim.. Salam Satu Malaysia




Im back !!! hu hu cayo la cakap den .. im back!

Nak dengar citer tak??? ish tak yah la dengar cite yg lepas lepas
Look foward okey ..


Kita mulakan dng Ucapan Tahniah buat sis Nano, Lily ..
tahniah kerna sudah mendapat title IBU'


Tak lama lagi giliran si Dayu pulak ..Menghitung hari detik demi detik..
Ida & Ita lambat lagi kot ..


Bila buka cita bab mengandong & bersalin nie eLLy memang sensetip cikit :(
well belum ade rezeki.. hidup harus di teruskan !!



Okey hopefully kali nie eLLy dapat mencari masa untuk update dan
tak menghilang lagi :>



LoVe ..

5 comments:

IdaShah said...

slmt kembali!
aku menghitung hari nak ambik mc hehehe...smpi ujung bulan nie je aku keje,pastu nak ambik mc smpi ler bersalin. tak larat nk jln dah

insyallah pasni rezeki ko plak.aku doa kan..

Aleeya said...

welkam bek my fwen, sama2la kite memeriahkan dunia blog kite..hehe

ala sampai masanye rezeki ko plak, insyaAllah adenya..

rasp said...

welkam back sis....
insyaAllah ada rezki u nanti...
rite now, enjoy ur honeymooonnnn :D

ita.itu said...

ada tu..cuba lg ly...aku doakan insyallah

eLLy said...

Wahai sahabat sahabat ku, Terima kasih di atas doa kalian, eLLy sekadar menulis ape yg terlintas di fikiran, Bukan niat ku meminta simpati..