Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, April 13, 2010

Kami Prihatin




Ape nak jadi dunia sekarang !!
Guys plss mereka adalah makhluk Tuhan' yg bernyawa
Walau bagaimana pun kejadianya ...


Khidmat pesanan Masyarakat ..
LoVe




4 comments:

Aleeya said...

aku pun sedey tengok elly bila byk sgt kes buang bayi ni,...tak sangka ...ade sekumpulan manusia yg tak dapat berfikir dengan waras, sepatutnya mereka menjaga bayi mereka sebaiknya dan menebus dosa2 mereka...bukannya membunuh bayi yg tak bedosa, dah la de dosa zina tambah dosa bunuh lagik..nauzubillah...semoga mereka segera bertaubat...

eLLy said...

aLeeya, tak tau la dorang nie memang dah tak di Iman kot! bagi mereka dosa pahala adelah sama !

Mommy Lily said...

ya allah ...bagi je la kat kita kan

eLLy said...

Mommy.. betul tu mommy, eLLy sudi menerimanye.