Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, April 27, 2010

PerKhikmatan Tijah telah TAMAT

Nak nagis jap .. emmmm emmmm emmm .. WaWaaaaa
eLLy semalam @ 0910 terima Sms dari tijah

"askum dek siti ini jah,
jah nak mnt duit sekalian mau bg kunci
sebab jah nak duduk kongsi esok petang jah pergi"

Dlm versi BM mengikut pemahaman ku
"Salam dik siti ini jah
jah nak minta duit upah dan mau pulangkan kunci rumah
sebab esok petang jah dah nak pindah kat rumah kongsi"

Adoiii mengapa terjadi perpisahan ini.... (lagu spoon)

Sape nak siram bungaku
sape nak gosok bajuku
sape nak basuh bilik air ku
sape nak kemas rumah ku

sape sape sape ???

Tijah dah dekat 3-4 tahun berkhimat dengan ku..
ko kasi notis 24jam jah cian aku jah ....
nanti nak gi Mall cari hadiah for her :(

Ps :- ade yg tak tau sape Tijah?
Tijah adelah MyHelper.. dia akan datang rumah 2 minggu sekali
iaitu pada 5hb & 20hb untuk mengemas umah ku.
cara pembayaran 2bulan sekali (coz klu sebulan sekali dia rasa mcm cikit)



10 comments:

Aleeya said...

nape tijah nak berenti tur mesti ade sbb len..frust ngan raul lemos jutawan timor leste kot hahaha

hai haiii bai bai tijahhhh

marinahunny said...

tijah dpt keja lain kut..

rasp said...

patah tangan lah sis gini..huhuhu

eLLy said...

aLeeya,
he mungkin kot hehe tetiba frust la pulak

eLLy said...

Marina,
Dia ikut laki dia, coz laki dia dpt projet kat Damansara

eLLy said...

Rasp,
Sis memang rasa dah nak patah nie
:(

diLL said...

xpe2 sis.. pasni arap2 sis akan dpt helper yg lae baek jgk.. ;) AMIN..

stp pertemuan pasti ada perpisahan.. ganbate!

IdaShah said...

naper jah ko buat gitew kat elly :(

klu kat kawasan umah aku ada helper mcm jah..aku pun nak

eLLy said...

Dill, emmm cian akak kan :(
mudah mudahan dapat pengganti lagi terbaikkkk wokk!!

eLLy said...

Ida,
tu la susah nak dapat pengganti.. dia ada recomen supupu dia..
tapi intah la kena tengok org gak,
susah nak dapat indon yg baik mcm tijah nie ..