Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, April 15, 2010

Simply Siti vs Olay

Salam & Good Morning.. Jari nie hari Khamis..
Org kata hari khamis adelah hari untuk kaum wanita .. jeng jeng jeng
mesti pikir Kuninggg je kan :) ..
Okey la tak mau kuningkan fikiran anda di pagi hari nie

Petang semalam eLLy & Myfriend gi Watson kat the Mall..
ape yg HANGAT di watson ???
semestinye Simply Siti' soo kami pun singgah la menjengok ape yg patut

C.. Myfriend yg tengah tekun menghafal tajuk tajuk lagu :)

Lipstick .. Mcm mcm warna ada

Sebanarnye tujuan asal nak ke watson bcoz eLLy nak beli
pelembab Olay yg dah nak habisss .. tapi malang nye
Pelembab yg eLLy selalu pakai tak de .. yg tinggal cuma
pelembab with foundation .. ishh tak minat la
so dah alang alang tu saja la buat perbandingan bettwen simply siti & olay

Simply siti - kiri
Olay - kanan

bagi pendapat ku ..
Simply siti kering & tak berminyak
Olay - lembab & berminyak

Soo yg mana eLLy REMBAT ??
Jawapannye ialahh
*****
****
***
**
*
NO STOCK !! ... Simply siti & Olay
cuma tinggal TESTER ajoo
barang nye tak de .. mangkok ayonn
buang masa netul !!
Tapi uolls rasa eLLy nak rembat yg mana ye??



8 comments:

Aleeya said...

hahahhaah ampes ko elly ingtkan ade la amik simplysiti ke olay ke heheh takpe la tunggu stok baru ehhh

rasp said...

tipah tertipu gak...hahahaha
mesti nak try simplysiti kot...
smlm i pun ke watson menerai simplysiti...
tapi takat try je, tak beli pooonnn :D

IdaShah said...

nak gi try gak
mmg suka try menetry..

eLLy said...

Aleeya.. tu la pasal potong stim betul la

eLLy said...

Rasp, tipah tertipu lagikk ;)
tu la try cuba dulu paru tau kan

eLLy said...

Ida.. gi la free maa ;P

Mrs.Sheikh said...

ermm.. akak beli simply siti sebab siti ke sebab datok k???????????

eLLy said...

Akak beli coz name aku Ct' ;p