Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, September 28, 2010

Kegemaran Nye

Pagi semua.. seronok nye tengok Blog situ sana sini tepek gambar raya
jeles jeles jeles, coz eLLy tak banyak gambar raya tahun nie.
Kebanyakan gambar raya ada kat kamera ipar duai, segan pulak nak minta

Okey memandangkan gambar raya tak de
kita tepek gambar

***
**
*

BISKUT RAYA
ini adelah biskut kegemaran MyLuv
sejak dari dulu kini dan selamanye
nak tau biskut ape?

Jeng
Jeng
Jeng

Peanut butter

Biskut ini adelah hasil dari air tangan Ibu Mertua ku
Setiap kali MyLuv makan setiap kali itu la dia akan tanye
" Ayang bila nak belajar buat biskut nie .."
(*_*)
 

10 comments:

rasp said...

bila 'ayang' dah blajar & buat...
'ayang' post kat i tauuuuu :D

nUR_rOsALiNdA said...

Ntah ayang ni..
Bila nak belajar buat ni yang..
Kak, bila ko free kak..
Boleh aku terjah umah ko
Ko sms/fb aku kak..
Kalau kau reply kat sini aku x dpt notification..ahaks~

eLLy said...

Rasp, Camne ayang nak belajar kat umah oven pun tak dak ...

'Baik punye alasan....' ;D

eLLy said...

Mala, baik lahhh nanti aku advise ye :D

Redbloodsnow said...

pssttt biskut tuh pun biskut favy zie gak taw....hehehe.

eLLy said...

Zie, oh ye ke .. nanti boleh ajar akak nak buat camne :D

muffins Jue said...

dh dpt resepi nnti share ngan Jue eh...hehe

UnGu VioLet said...

wah3.. best tue kak.. kena simpankan utk mar skit tue.. hihi

eLLy said...

Jue, emm next year kot baru dapat ;D

eLLy said...

Mar, boleh aje .. tapi like i said b4 .. next year la jawapnye ;D