Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, February 29, 2012

WW - PAK CHEPPY a.k.a Aril peterpon



16 comments:

NeenaAnuar said...

owhh!! ini pak cheppy nya ya? serious I tak leh lupa akan kejadian panggilan hangit tuuh! hahahaha...

Bitt (double IS) said...

wahhh dia ke yg buat sign tu? sweet :)

atty's said...

hahhaha..pakceppy merinduimu..hihihihi

fieda said...

haahaha...

eLLy said...

Neena,Bitt,Atty,Fieda :
itu lah pak cheppy saya .. muka dia pun muka pak lawak kan :D

Fatin Mraz said...

inilah pak cheppy yg sporting tuh yer..

=)

salam kenalan~

sW33tdARLiNG said...

gilakkkkkkkkk
gilakkkkk
gilakkkkkkkkkkkk
kah kah kah

wahida said...

kak...lawak la aku baca semua n3 ko jakarta bandung ni...

aku komen sekali harung je la ye nok...

aku tak menahan ko publish gambar aku suap kak tina tu...huahuahua...
lawak pun ada...haha

pas tu nak ckp anak ikan ko tu muka alim ulamak la nok...muka suci murni gitu..kalau betul dia anak ikan ko, ko kena bg byk tunjuk ajar kat dia tu...haha...

p/s: kak, kalau pak ceppy nak ko, ko nak?

larikkkk...

akubiomed said...

Ingatkan Ariel Peter Pan sudah tukar kerjaya menjadi Supir. :-)

Mak Lagenda said...

waaaaa..pasni musti pak cheppy pemes abis nih!

rasp said...

jejaka terhangat skarang nie hahahahaha GILAK!

Dee said...

wah..pandai kau tambah eh..inilah muka Pak Ceppy yg paling aku takleh lupa..GILAKKKKK!!

*SiRibenMerah said...

hahahahahaha..
seb baik ada pak ceppy menceriakan holiday kita..

pak ceppy sgt best!

jawapan utk kak wahida:
Gilakkkk! mau seth mat tetak pak ceppy neh kalo dia rampas kak elly nnt.. muahahahahaha~

IxoR@ said...

Promote baik punya.....

Pepel BoNda AmaNi said...

wah..pak cheppy...tergugat airil peterpan gini....

*SiRibenMerah said...

lamanya girlfren pak ceppy neh x update blog..