Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, September 13, 2012

Happy belated bday to Me *_*


8/9/2012 Im officially 34 Now!  Cepat betul masa berlalu, tik tok tik tok dah besarrr rupanye anak Pak Ali nie. Dulu masa kecik kecik tak sabar nak besar dewasa coz nak kerja boleh pegang duit sendiri.. boleh beli baju cantik2 dan yg paling utama tak sabar nak besar coz nak kawen jadi pengantin >.< i mengaku hokey memang rasa mcm tak sabar nak jadi pengantin coz boleh pakai baju lawa2 pakai inai penuh dijari. nak duduk di pelamin renjis renjis dipilis... hihi i like

Tapi bila umur dah makin meningkat nie, rasa mcm nak kembali ke zaman muda remaja.. kembali ke zaman saham tengah naik ;) zaman boleh naik bas mini free coz kondaktor bas tu minat kat ai ...  *matakeatastangandidada* Namun semuanya kini hanyalah kenangan. kenangan indah yg mengiringi liku liku kehidupan ku yg kini telah pun ber usia 34 tahun. 

"Terima kasih Ya Allah kerna telah memberi peluang buatku bernafas di bumi mu yg luas dan indah ini. Terima Kasih Ya allah kerna disebalik dugaan yg diberi, Kau juga pasti akan melindungi ku tanpa jemu. Bimbinglah hambamu ini Ya Allah.. Bimbinglah aku ke Syurga mu..." Amin.


Mami Jarum : Azam Birthday?

2 comments:

atty's said...

Dapat hadiah apa besday ??

Dee said...

happy birthday laling elly..