Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, September 5, 2012

WW - Coach

 RM 3090

Mami Jarum : Agak2 klu claim duit Nufnnang lepas tak?

9 comments:

IdaShah WC said...

auwww...rembat cepattt.

Dee said...

belilah..tp kalau aku 3k tu baik aku gi tour europe..hahaha..

atty's said...

kalo lah ada org nak kasi diah..syukur..

tp lor ni takleh nak beli2 sgt ..nak kumpul duit nak g haji ngn bawak mak sekali..

eLLy said...

iDa, Mahal lah.. tak mampu rasa nye


Dee, gi Europe 3K mana cukup!


atty, kak saya pun mengharapkan org kasi jer ;p

Kumpul duit nak bawak mak gi haji. sungguh murni hasrat mu itu. Semoga di permudahkan dan dimurahkan rezeki. Amin

Rasp said...

cer tag kat seth mat....
kot kot lah kan dpt 'surprissseee' gitu :D

SyaNa said...

lawaaaaaa

Bitt (double IS) said...

perghhhhhhhhhh tapi cantik...hehehe

akubiomed said...

Telan air liur dibuatnya. :-)

Mak Lagenda said...

Kalo mak gedik2 nk hb beg, mau pitam aku aku nok..