Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, March 7, 2013

Hari ini

Hari ini saya TERlewat bangun
Hari ini jalan tak jem
Hari ini saya bersarapan roti & air cokolat
Hari ini saya bersarapan dua kali
Hari ini kawan saya belanja bihun + sambal + telor & Nescafe
Hari ini filem Lawak ke der akan mula di tayangakan
Hari ini saya mengantok & kekenyangan


Published with Blogger-droid v2.0.6

6 comments:

shidah said...

Hari nie pun saya nak conteng kat blog akak yg comel!!!!!

Rasp said...

hari nie saya malas sebenor benornya....rasa cam nak coti je hehehehehe...

tenku butang said...

done follow.. jom singgah sini lak.. n follow sekali yea.. =) http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/wordless-wednesday-i-hate-this-bagi-3.html?showComment=1362620836873#c8233176151603559504done

Dee said...

hari ni aku pakai baju korporat color..hitam & kuning..hehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

yessss....dah tau tarikh lawak ke der!!!

akubiomed said...

Kombinasi yang mantap.:-)