Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, May 22, 2008

UMNO

APA NAK JADIK DNG POLITIK KAT MALAYSIA NIE?

ai tak la pandai sangat pasal Politik,
tapi sebagai warganagara Malaysia yg perihatin dng keadaan semasa,
risau jugak bila memikirkan pergolakan yang berlaku kat Malaysia nie.

Tun Mahathir undur diri sebagai ahli UMNO...
Orang yang satu ketika dulu berkeja kuat untuk UMNO, untuk bangsa Melayu

Mula mula okey je bila dng berita tu, bak kata org 'menghormati keputusan'
tapi lepas sorang sorang yang undur diri What happen?

klu parti bergolak sape yg nak memperjuangkan nasib orang Melayu akan datang?



How to Contact Tun?
Biodata
Achievements
Articles, Interview & Publication
Brief About Tun Career Domestic Awards Received
Why A Lot Of Western Leaders Hate Him?



!

.

16 comments:

Yaya said...

he he tun bos lama aku yg paling paling paling best!!!!!!!!!

Anonymous said...

wahh elly ko sgt semangat khann..baguih..baguihh..memperjuangkan hak kita!tetiba jer kann..!

mummysyafie said...

aku ngeri bila terfikir pasa politik negara kiter ni

tun adalah orang yang menjadi harapan untuk memajukan kaum melayu, tapi bila dier undur diri aku jadi seram lak..

apa nak jadi ngan umno nanti?
kalau aku boleh pujuk tun, lama dah aku pujuk..tapi itu kan keputusan dier..aku terima jer lah..tapi bila tun hasmah pun ikut..waaaaa....takuttt maaa

iMz said...

tula...aku pun suka tun..dia cool jer...!!!

nads said...

takutkan kak elly...

meriso la dengan keaadaan sekrg nih...ade banyak fahaman plak...

nanonano said...

sayep sgt sayam sama die,
ape pun die buat,
sayep sokom !
ailebiu larr TUN,
:)

eLLy said...

ALEEYA / RIMA
Tula .. org yg bagus, tak di hargai
bila org dah meningal baru nak kenang jasa !

eLLy said...

MARINA .. hik hik name ko mcm anak Tun la :D

ngerikan bila pikirkan ape yg akan berlaku kat negara kita nie

anak dia pun dah undur diri ..

eLLy said...

IMZ / NADS

bagi pendapat aku Tun has done so many thing for this country !

Sungguh merisaukan :(

eLLy said...

NANO .. Ngape ko ckp pelat?

sayep pong syeng same die
sayeng sangat sangat !!

ita.itu said...

Tun mahathir tuh baik baca quran je lah mlm2 kat umah...dah tua dah oiii...

eLLy said...

ita, bukan setakat TUN "org lain" pun kena bace quran gak !!

(ko nie mesti geng pembangkang)

opsss terlebih sudah !!

MOLY said...

tah la kak ..
kita politik2 nih kureng skit laa

eLLy said...

emm akak pun kureng cikit :)
tapi isu isu camnie geram gak la

Unknown said...

betul la akak...risau lah tgk politicians kita ni...

derang dok keje bergaduh je...nak kata dia salah, ko slah..aku yg yg maintain sentiasa betul...huhu..nympah...

derang ni, cubalah fikir skit pasal rakyat...

eLLy said...

DAYU .. pening kan.. semua mengaku yg dorang betul .. end of the day..

ishhh takut la