Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, October 4, 2010

Duan + Tisha in the Hse

Mulai 1st Nov 2010 eLLy akan sediakan DUA/TWO n3 per day !!


Selamat Pagi Malaysia !!
Psst perasan tak iklan kat atas tu ^
insyallah itu akan menjadi kenyataan :}

Okey back to our story.. ini kira story mory sambungan Raya, still dlm Mood Raya wokeh..
seperti yg uolls tahu oh ade yg tak tau ye Masa raya dulu eLLy n MyBro
konvoi 2 kete munuju ke Utara, cuma masa balik aje myself balik dulu
coz MyLuv start kerja awal. MyBro balik raya ke 5 or ke 6 camtu la..
so bila dari arah Utara harusla lalu Rawang.Pasai tu depa dah keluar sleng Utara
Nak kata singgah raya tu tak jugak sekadar berhenti rehat, Mandi, Makan
Ooohh eLLy masak nasi lemak masa tu ;D gambar makanan?
toksah mintak gambaq coz cheq lupa nak tangkap kluaq lagi slang Utara

Ini gambar masa dorang singgah masa baru balik dari Perlis Indra Kayangan

Lihat lah gelagat dorang .. arrhhh pening
ape ape pun eLLy suka bila dorang bertandang ke rumah ku
tak de la boring :]



 

4 comments:

IdaShah said...

aku baru perasan iklan tu
makin byk idea berblog baguih2x

eLLy said...

Ida, hehhee insyallah ;)

mummysyafie said...

aku ingat kan aku sorang je masih mood raya, rupa nya ko pun sama yer dear..

takpe dear..kita raya sebulan kan...gohead je..

eLLy said...

Nor, yeszaa raya kan sebulan ;p