Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, October 11, 2010

Berehat sebentar bersama Upin & Ipin

Mulai 1st Nov 2010 eLLy akan sediakan DUA/TWO n3 per day !!


ingat tak n3 yg lepas, okey bagus .. lepas merembat di Jakel
kami berehat sebantar di Cafe upin ipin. Location di belakang Jakel shah alam

Sungguh tekun MyLuv melihat menu
eLLy suka menu book dorang .. cantik!!

Cantik kan .. saya sangat suka!!
membuatkan kita teruja untuk buat pesanan

eLLy oder kentang lenyekk ..share berdua
emm sodapp !!

Ice blanded.. cantik kan bekas nie ..
Rasa pon sooodap

time kasih datang lagi ...
betul betul betul .. pasti eLLy akan datang lagi


Nota Hati : Auto publish .. eLLy masih berada di Mentakab


10 comments:

mummysyafie said...

elly..blkg jakel shah alam yang ada ariani kat sebelah tu ke? nak bawak la kids gi sini.

eLLy said...

Jakel shah alam ade satu je kan? cafe nie shoplot kat belakang jakel, ade kedai tudung kat citu tapi tak perasan pulak ape name kedai tu ..

Dee said...

salam sis elly..thx singgah blog dee..eh..dee sukalah blog elly..warna terang..cute je header sama mcm tuan rumah..

esok dee link kan ye...kalo pakai lappy ni berebut sket..salam perkenalan..

eLLy said...

Hai Dee,Thanks Blog ini mewakili tuan rumah yg cute harusla letak header yg cute jugak ;p hehehhehe

UnGu VioLet said...

bak kata upin ipin.. 'betul3'.. hihi.. kan kak... dah besar2 mcm mar nie pun, masih suke layan upin ipin nie.. ;)

eLLy said...

Mar, hehehe kita nie masih berjiwa Kanak2 gitu ;p

Aleeya said...

betul betul betul...!!!kata upin dan ipin hahahahaa

eLLy said...

Aleeya, nanti ko bawak la si damia ke sana ;p datang datang datang ;p hehehhe

Redbloodsnow said...

glamer ek upin dan ipin nih kan...tp z mmg x pnah tgk taw..lalalala :D

eLLy said...

Zie ye ke? boleh percaya ke? ngeh ngeh ngeh