Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, May 12, 2010

From PenaNg with Love

eMmm sedap nye ... krup krup rangup..
Yeszaaaa awal awal pagi dah buka peti, cari buah kedongdong ..
eMmm soooodappp.

Ini Hasil rembatan eLLy di FV .. wakakaka kat FV mane ade jerok ;-)
ini hasil masa berkunjung ke Penang pada bulan Jan yg lepas.

Masih belum habis di jamah .. tak pe pelan pelan.. lama lama habis la :-)
uolls suka jerok ?? ai likeee jerok exspecialy Kedongkong

 

14 comments:

Aleeya said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeee...

marinahunny said...

suuuukkkaaa kedondong..kalu kedondong yg x jeruk pun best juga kak elly, amik yg muda pastu cicah colek..meletops!

nanonano said...

ijau2 lg buah kedondong dia..
lahai perot kosong ni rasa cam masam je usus2 perot ni..huhu

rasp said...

i nie org utara...
wajib suka jeruk hehehehehe...
kalo i rasanya sebulan dah settle kot :D

Jasfyra said...

sedapnya..terliur

ct_nurmarlissaa said...

hi..dearr..terliuq sehh tengokk jerukk u....anyway aderr awards..for u...k...kiranya sudi2kan lahh yerr accept...

nads said...

hi kak elly..dah sht?
mamam jeruk pepagi..heppp2..nak kena babap nih...nad jarang makan jeruk sbb kurang suka laa...tp kalo hsbnd bagi sekilo pun bleh habis...huhu

eLLy said...

aLeyaa, eemmm Sedad sesangatttt ;)

eLLy said...

Marina, susah nak jumpa kedongond kat KL nie .. tapi klu ade harussss kita cicah colek ;p

eLLy said...

Nano nano.. emmm mesti kembang kempis usus ko dik ;p

eLLy said...

Rasp, betul betul betul.. mane ade org Utara yg tak minat dng jerok kan ;p

eLLy said...

Jasfyra .. emmm memang melatopzzzz

eLLy said...

Hai Ct, ade award.. oh suke suke

eLLy said...

Nads, lom sihat sepenuhnye ..
tapi setakat 4-5, 6, 7, 8, bijik tu okey kot ;p