Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, May 26, 2010

Xtiviti Makan ku ;)

Morning, ari ne eLLy nak tepek xtiviti  makan yg eLLy & the geng lakukan
xtivit yg dah agak lemau tapi masih berada di memory ku ..

10 April 10
Berehat sebentar di Papa Rich Cheras, sambil menikmati Cendol ala PapaRich

24 Apr 10
Cubaan pertama ke Aroma Ikan Bakar' Kuala Selangor,
Sesat soo singgah makan kat kedai Jeti Kuala Selangor
27 Apr 10
Tapai pulut .. eLLy adelah seorang peminat TAPAI ..
emm yummy .. org kata makan tapai banyak banyak tak elok,
tapi setakat 5 bungkus tu kira okey la kot ;-)

29 Apr 10
Setelah penat berkerja keras di office, Kami menyeberangi jalan ke SR
selain daripada lapar, kami ke SR sebab nak sok sek sok sek  ...

Okey dah habis simpanan gambar makanan. Pas nie kita story mory yg lain pulak ye


 

9 comments:

nads said...

kak elly saje ok..tunjuk gambar makanan sesajork...geget kang..

Aleeya said...

papa rich cheras...??awat tak ckp nak gi ..leh aku menempek skali join aktiviti ko hehehe

Redbloodsnow said...

yummm yummm.hehe

rasp said...

i pun peminat tapai...
tak kira tapai ubi or pulut...
dua2 sodappppppp...

eLLy said...

Nads, He he tajuk pun xtiviti makan kan, harus la gambar makannn ajooo ;p

eLLy said...

Aleeya, la hang kan duduk putrajaya, rasa mcm jauhh je ;p

eLLy said...

Comel, very the yumm yumm yummmmyyy

eLLy said...

Rasp, Peminat tapai... you boleh la join geng bas skolah aii ;p

@xiM said...

ok ok dah taw kat mana..:)