Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, November 17, 2011

Bercanda di tepian pantai

Selamat pagi semuaaa... Jom kita gi bercanda di tepian pantai!!
.
Ombak Rindu' di Langkawi nie sangat kuat hokey!! 
kekadang tu gerun la jugak!
,
Si Duan nie adelah seorang yg agak penakut.. 
Bab cakap jer dia pandai hahaha
,
Tisya with Ibu, Duan with Istana pasir in making :)
.
Mamu with towel *wink wink* hahahaha
,
n3 hari nie sangat simple coz eLLy agak keBuSyan this week :(
bila ada kesempatan nanti eLLy wat BW ek.. Love u very strong!!
.

14 comments:

eB ezrin said...

nk sgt gi pantai,tp. tkt ar sbb msm ujan.hu3

eB ezrin said...

nk sgt gi pantai,tp. tkt ar sbb msm ujan.hu3

*SiRibenMerah said...

aummm..
seth mat pakai towel tuh hint2 daaaa...

NeenaAnuar said...

besttt nya akak gie langkawi.. :D

rasp said...

iyra, high five skittt :)

akubiomed said...

elly dan Che Mat ada nyanyi lagu Bercanda Di Pasiran Pantai tak?

Aleeya (Yaya) said...

bekejaran ngn hasben tepi pantai best gak neh heheh

rATu kEBaYA said...

bestnya bercanda-can.. ada guling2 tak

Mimy Hamid said...

yer kak elly ombak rindu langkawi tu menakutkan sket...sumpahan mahsuri kot..hr tu sy gi rumah tepi laut..berderu je ombak...cuakk

wahida said...

rindu langkawi...

Pepel BoNda AmaNi said...

shame2 la mamu pakai towel....nanti ketumbit mata bonda amani taw...

Mak Lagenda said...

Amboiii..sioknya bercanda2 ditepian pantai langkawi tuh!

♡ a.y.u ♡ said...

sy pn nk bercanda di tepian pantai..xsabarnye...jeles tgok kak elly beecanda..

eLLy said...

Eb, Masa eLLy kat sini alhamdullilah cuaca sangat baik .. Cuma last day jer ujan cikit

Iyra aummmmmm… Mood Harimau Malaya gitu

Neena, best oOo tapi klu dapat gi overseas lagi besttt

Rasp, haipp bergabung nampak ..

Akubiomed, alamak luper laaa… so kena wat siaran ulangan lah nampak nye

Yaya, berlari berkejaran? AHhhhh sempotttttt

Mimy, Sumpahan jeng jeng jeng … *mungkin jugak*

Wahida, Rindu ek, nanti gi la terjah lagi noks

Eida, oittt klu ketumbit itu tanda nye Bonda dah terlebih skodeng tu :p

Mak, Asyik dok layan PD jer sekali sekala meh la bercanda di Langkawi pulok :p

Ayu, ko nak gi bercanda dng sape dik? Cer citer :p