Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, August 23, 2010

Dapur Ku Berasap kembali

Salam semuaa, mari dekat mari dekat .. wakakkaka mcm iklan la pulak :)
eLLy kembali mengupdate ..  Update cerita2 yg tak berapa nak Freash dari Oven'

Jom cite pasal Juadah berbuka posa,
HOME MADE okey.. Sila la percaya

Menu kita pada 4 Ramadhan, NASI LEMAK

Nasi lemak dimasak oleh ku, telor aku rebus, timun aku potong, wakaka itu mau cite
manakala SAMBAL di masak oleh MyLuv
Itu sahaja.. tak de kuih muih bagai :)


Ayoo bila tengok gambar nie dah terbayang kepedasan' sambal itu
Oh ye Daging goreng rempah itu MyLuv beli di PARAM


Hari ini menu ape?

 

10 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Kak, ko mmg kejap tak hingat punya..
Mendidih perut aku tgk nasi lemak ni..ceh~

eLLy said...

Mala, hehehehhee ... ala itu baru tayang cikit je tu :D

nanonano said...

senang berbuke mkn ns lamek kn..
xyah lauk2 berat dh..
hehe..
sy pun jumaat lepas buke mkn ns lemak..
smpai ke sahur menu tu lg :p

marinahunny said...

masak sndiri lagi puas hati kan kak elly?

@xiM said...

hari ni menu saya ialah Macaroni goreng..heheheee

masak sendiri memang best..likes!!

mummysyafie said...

nasi ko siap berbentuk yang..aku pun makan ala kadar je..janji leh berbuka

eLLy said...

Nano, betul betul betul .. sampai ke sahur tuu :)

eLLy said...

marina, yeszaa sangat puas hati .. berbaloi baloi :)

eLLy said...

Azim, akak nak buat pengakuan bahawasanya akak tak gheti nak masak Macaroni goreng .. tolong ajar pls ;)

eLLy said...

Nor, tu tengah rajin tuu, pasal tu berbentuk bagai :)