Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, October 19, 2012

Jumaat ker Malam jumaat?

Mesti korang ingat eLLy dah hilang hari nie kan? Sorry dong gue kelewatan sikit hari nie :) Haaa bila sebut malam jemaat amboiii laju jer korang eh :') Yahoooohohohoho hari nie sudah hari jumaat.. suka suka sebab esok KERJA (':') oppsss ape yg ko suka sangat?? esok kerja kot!! okey tak jadik nak lompat bintang tinggi tinggi.

Sebenarnye happy coz minggu nie kerja rasa mcm kejappp jer .. pejam celik pejam celik eh It's Friday ... eCeh speaking lak ko pang sekali!

Sekarang ni musim ape ker kawan?
Oh yesss sekarang adelah musim hujan.. saya suka musim hujan sebab sejukkkkkk ... tapi yang leceh sikit kat KL nie klu hujan mesti JEM .. tapi tak per bila dah sampai rumah basah basah masuk bilik MANDI :)


Selamat bercuti kawan kawan .. " Wish you have a lovely weekend"

Mami Jarum : Mcm tergantung jer n3 nie kan .. HaHaHa pasrah :)

9 comments:

-gedek! said...

sediakan payong sebelom hujan, ya?

(tapi uncle suka mandi ujan..)

Alin Marlini said...

hujan2 ni syok tido kak elly

Yati Ali said...

kalau hujan hari jumaat, tu hujan rahmat...suka hujan tapi tak suka bila hujan jln jemmmmm...

Dee said...

aku pun suka hujan...sejukkk je..so, aircond tak pasang..jimat letrik sbb duit dh abis byr bil 300++ aritu..huhu..

akubiomed said...

Kalau musim hujan, sejuk dan sukar bergerak. :-)

Wak Gelas™ said...

kat KL nie klu hujan mesti JEM .. dan klu JEM mesti hujan.. eeHHee

Donny Ien said...

selamat berhujung minggu :) esok dah nak kerja

Zie Madini said...

zie lak dh terkena selsema gara-gara musim hujan ni.

Rasp said...

suka hujan tapi bila pepagi hujan...
mengeliat tul nak tinggalkan katil...