Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, October 16, 2012

Suami oH Suami

Suami oh Suami .. kesian ko "Hani" laki orang pun ko nak!! ini semua kisah hangat pagi semalam bila sorang pompuan @ b3T!N4 buat panggilan kat Hot FM nak wujudkan hari Poligami. itu tak per lagik.. dengan riak nye berkata "kalau suami tu dah taknak kat kita mintak cerai jer la"  wahwahwahwah.. ko nak suruh si isteri mintak cerai coz ko dah 2 tahun menunggu tanda tangan 'kelulusan' yg tak dapat dapat? whatderfak!  weh pompuan.. klu betul lah jantan tu nak kawen dng ko .. tak payah tunggu 2 tahun kot! sekarang nie mcm mcm cara org boleh buat itu pun .. KALAU DIA BETUL BETUL NAK KAT KO LA!! btw kalau yer pun gatai nak bermadu buat lah dng cara yg berhemah sikit.. jng la main redah jerrr.. kang ade yg masuk buliten utama coz kena ganyang secara berjemaah di khalayak ramai !! 

okey dah habis dah emo pagi semalam. Balik rumah malam tadi aku emo dng laki pulak! tapi emo kali nie lain sikit .. emo gelak sambil nagis namenye !!! mcm biasa rutin harian balik dari kerja tak kisah lah pukul berapa pun. (contoh 2-3 pagi) eLLy akan tetap mandi sebelum tidur. Motif? tak yah lah nak wat wat tak paham pulak.. itu persediaan awal nama nye ;p

Al-kisah Ketika si isteri keluar dari kamar dng rambut yg basah, maka berkata lah si suami 

Seth Mat: "Hurmmm wangi jugak shampoo SunLight awak nie eh.."
 
Me: "??? Ketawa sambil lap air mata... SunSilk laaaaaa"



Mami Jarum : Hani ko ader laki sengal mcm laki aku? ko aderrr ...

8 comments:

NM02 said...

hahahaha
aku gelak giler2 noks

lawak la laki kau
budak vongok tepon hot fm tu tersangat la kempunan nak belaki

kesian kan... sekali mmg laki tu permainkan dia. hamek...

*SiRibenMerah said...

hahahahahahaha.. adesh..
smlm dah gelak.. arineh gelak lagi...
hahahahahahahahahahahahahaha.. seth mat mmg terbaik la~

wahida said...

kahkah...seth mat seth mat...

nak ajak seth mat mengeteh la...jom nok...sambil berborak tentang perkembangan terkini bandar tasik puteri...kehkeh...

Dee said...

kahkahkah..lepas ni kau pakai sunlight tau..syampu rambut..wangi jugak..kahkahkah..kelakar ar cik mat..

ratna said...

Kalau pakai sunlight lain jdnya nnt...hehehe

Bitt (double IS) said...

huhuhu belum pernah dengar lagi b3tina kena lauk nihh...heheheh

Rasp said...

hahahahahahaha....
memang lawak aaaa...
lepas nie bila sunsilk dah habis...
ada option baru 'sunlight' hahahahahahaha

Aleeya Atinza said...

ye lah elly, klo nak sgt laki org pun agak2 la kan..ni no manners..