Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, October 18, 2012

Korang ada Wordpress tak?

Heloo .. dah hari Khamis dan eLLy berjaya mengemaskini blog kesayangan ku ini semenjak hari isnin! yes yes yes eLLy berjaya menyusun langkah untuk kembali aktif ber blogging :)

Nama pun dah rajin khannn atau dlm erti kata lain, dah pandai curi masa :') semalam eLLy sajer jer gi mengGooGle "'eLLy with Love" uolls tau tak eLLy jumpa ape? Haaaa mesti tak tau kan .. eLLy jumpa ellywithlove.wordpress.com  omakaiii lama gila eLLy tak login ke wordpress nie. sampai password & user ID sendiri pon dah lupa.


kenapa eLLy convert ke wordpress? entah pun eLLy tak tau! ade disuatu ketika dulu di sekitar tahun 2008 semua sibuk dok convert to wordpress, so ceq ikut la depa convert ke wordpress. i kan suka ikut ape yg org buat.. cuma bila bab org nak diet jer i tak ikut :p

Ok tak mau mengarut! ini nak tanya nie.. Korang convert tak? pastu ape dah jadik dengan wordpress korang? kalau nak delete boleh tak? aLahaii ape pulak password wordpress aku nie .. hurmm thinking~~


Mami Jarum : aik pendek nye update? taip/cakap yg penting penting sudah.. HaHaHaHa~
 

8 comments:

Yati Ali said...

salam kenal cik elly..

eLLy said...

Salam Cik Yati :)

Welcome to my blog, Dah follow ker :D

wahida said...

aku tak berkenan sgt ngan wordpress ni...pada aku loading lambat, susah nak drop komen, not friendly user...

pendapat aku la...huhu...

Rasp said...

i setia wif blogspot ....

akubiomed said...

Word Press pun okay juga tetapi ramai yang memilih Blogspot.

Unknown said...

tak tau apa2 pasal WP..:)

Dee said...

aku tau..sbb masa tu blogspotkan suka2 hati hilangkan blog orang..so, berpusu-pusu orang masuk wordpress..dia mcm copylah dari blogspot kita..aku rasa mcm aku pun ada...serupa mcm kau..aku pun lupa dah password..hahaha..

Zie Madini said...

uii ada wordpress gak ea. zie takde :D