Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, January 17, 2013

Di Ambang Wati

eh saya lupa la saya tak buat auto publish untuk hari *_* okey lah memandangkan saya lupa dengan ini saya akan mendendangkan sebuah lagu untuk kalian semua .. terima lah...
 
 
Di Ambang Wati

Yang putih bersih
Dalam gita kama
Si ratu yang di rindu
Persis citra sakti mimpi
Insan

Di ambang wati
Di dasar hati
Dan diri yang menyeru sumpahan
Sehangat nyawa bergelora

( 1 )
Terbuka hendaknya pintu segala azam
Malam antara malam sepasang rembulan
Kembali terpatri panji sejahtera
Mengotakan janji silam

Asmara kejar mengejar
Mendungnya sepanjang hari beredar
Asmara kejar mengejar
Mendungnya sepanjang hari

( ulang 1 )

Asmara kejar mengejar
Mendungnya sepanjang hari beredar
Menunggu bayangan berahi
Menghitung detik perpisahan
Mendamba ke pangkuan kekasih
Menangis dalam kesyahduan



Mami Jarum : Tadi kami lakibini beria ria terjerit jerit menyanyikan lagu nie kat dalam kete, pemandu keta sebelah pandang jer.. dorang ingat kami bergaduh kot.. hahaha


7 comments:

*SiRibenMerah said...

akak, jum karok... lama x lepas gian...

eLLy said...

kan kan kan... dah lama tak gi melontarkan suara dgn korang!

Dee said...

jommmmmm...elly belanja..gardens jom...

eLLy said...

boleh.. ko belanja aku, aku belanja ko set!

NM02 said...

mesti korang beriya2 benar kekdahnya kan.... hahaha

eB said...

eB dh reply emel... :)

Rasp said...

pemandu sebelah tu nak jadi background singer kotttt...