Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, January 15, 2013

Sweet sixteen


Sweet sixteen? Yes!! Today im celebrating my 16th year anniversary working with Seri Pacific Hotel :) Perghh setia sunngguh aku dengan Hotel nie kan :)

Aku nie tak gheti la nak lompat lompat kerja mcm sesetengah orang tu, betul la tu kalau nak naik pangkat cepat mcm kami yg kerja kat Hotel industry nie memang la kena lompat lompat hotel. Coz konsep kat hotel nie selagi tak de orang berhenti ko jng harap lah nak dinaikan pangkat. Contoh nye kalau ader supervisor yg berhenti barulah ko dinaikan. If not ko tunggu lah sampai dia pencen :p so pada yg akan bertanya ape pangkat aku sekarang jawapanye ialah I am CEO of  kulivatak at this company.

Are you happy working with this company? 16 tahun kerja giler tak happy, Cuma lately la aku agak memberontak sikit, Faktor umur kot ;) nama pun dah otai kan so kalau ade yang baru masuk pastu nak tunjuk bijak pandai kat aku silap orang arr.. tak semua pembaharuan itu bagus! Correct me if im wrong..

Walau ape pun kenangan pahit atau manis .. aku bersyukur sebab disinilah tempat aku mencari dan mendapatkan rezeki yang halal. Insya Allah..


Mami Jarum : Hari ini juga genap 15hari aku tak makan NASI .. cayokkk cayokkkk
nasi jew tak makan benda lain aku bedal jugak :p



4 comments:

Nurmala Mazlan said...

Lama giler kau kat hotel tu kak..
Aku pon jenis x reti lompat2 kerja..Lagi satu sbb aku malas nak hadap interview lagi..Letih..

eLLy said...

kan kan kan kita serupaaaaa ...

Rasp said...

eh eh...sama lah jawatan kita...CEO of kulivatak ~.0
happy anniversary ye sis...

kagum dgn semangat u tak jamah nasi...
go babeh go!

eLLy said...

Thank you sis..
Kagum? i pun terKagum dng diri sendiri :P