Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, January 16, 2013

WW - Make up case

:: Misi mengemas bekas make up ::


Mami Jarum : macam macam ada kalau tak cantik jugak ceq tak tau laa...



9 comments:

*SiRibenMerah said...

wahahaha... semakin cun la akak comey saya pasneh...

NM02 said...

pehhhhh.... kalah barang make up aku. hahaha

nUR_rOsALiNdA said...

Amboiii...Kalah barang mekap mak andam kak oii

eLLy said...

sekarang pun dah cun sikit hahahaha

eLLy said...

asal orang jual aku beli, pastu asal ade sale aku beli.. ini lah hasilnye :p

eLLy said...

khannn.. mcm2 ado tapi tak semua aku gheti pakai :p

Rasp said...

khazanah malaya hahahahahahaha...
yg mana expire tu silalah buang utk make way for the new additions lalalalala...

eLLy said...

i pun tak sure yg mana satu yg dah expire.. so apekata kita buang semua dan beli yg baru :p

akubiomed said...

elly buat amalan 5S ya. :-)