Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, January 8, 2013

Terlanjur Cinta


Sape tengok cite nie? Sila angkat kening sekarang!! Yeaaaa kita geng!!.. Sape yg tak tengok tu kalau nak jadi geng eLLy boleh tengok drama tu kat tonton.com sebab kat tv dah takde dah semalam last episode.
Kesudahan cite nie.. tidak menghampakan. cuma kalau eLLy jadi pengarah eLLy akan pastikan yg Nia kawin dng abang kawan baik dia tu!.. biar padan muka si aqashah tu!! opss emo belum habis ;)


Tapi kan uolls kalau uolls baca novel kisah cinta si Nia nie lagi trajis tau.. betul tak tipu. kalau uolls nie minat membaca novel mcm i.. uolls gi beli novel yg bertajuk eceh bertajuk katenye.. uolls gi novel "Andai itu takdirnya"



Malam nie dah start cite baru.. hurm banyak betul drama melayu kat tv sekarang nie kan. rasa mcm nak jadi artis lak.. agak2 klu i jadi artis uolls nak tengok tak drama i tu? muhahahahaha


Published with Blogger-droid v2.0.6

12 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alamak..jarang tgk tv la pulak..

diana said...

banyak drama yang diadaptasi dari novel..kan??

SYANI said...

Tengok jugak malam tadi.. Tapi cam tergantung je...
Padanm muka Fareth, Nia pulang paku buah keras kata itu bukan anak Fareth..hehehe

Dee said...

rugilah sapa tak tgk drama pelakon panggilan hangit..kihkihkih...

Rasp said...

kalo u jadi heroin nye....seth mat wajib hero nya....
baru meletopppppp drama uols :)

muffins Jue said...

ala..termiss lak last episod smlm..tonton la kita ye..hihi

eLLy said...

tak per sis klu jarang tengok tv kita tengok kat pc jer hahaha :p

eLLy said...

kankankan .. lagi senang pengarah carik duit sekarang nie.. baca novel pastu edit lebih kurang ..siap !!

eLLy said...

rasanye ada sambungan kot.. hurmm entah la, coz kalau ikut novel panjang lagik kisah nye ..

eLLy said...

cissss berdebah ko!

eLLy said...

ala sis i baru nak request Fahrin ahmad ker.. Aaron Aziz ker :p

eLLy said...

tonton la jawap nye cik Jue ooi :p