Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, January 21, 2013

Happy 12th anniversary Sweetheart!!


Allhamdulilah hari nie genap 12 tahun kami bergelar Si Suami & Si Isteri. Cepat betul masa berlalu, rasa mcm baru semalam jer awak mengorat saya :) Masa tu saya rampingkan? sekarang pun ramping jugak kat jari :p

12 Tahun bersama mcm2 dugaan kita hadapi bersama, betul la kata orang sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pula suami isteri  khannn .. dan bak kata Fauziah Latiff  “Hanya tuhan yang lebih tahu.. Susah senang hidup dengan mu …” ;)

“Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan..”

Untuk rekod :-
Tahun pertama – Makan2 jer
Tahun ke2 -Tak ingat
Tahun ke3 - Tak ingat
Tahun ke4 - Tak ingat
Tahun ke5 - Tak ingat
Tahun ke6 - Tak ingat
Tahun ke7 – Melaka
Tahun ke8 - Pulau Pangkor
Tahun ke9 - Penang
Tahun ke10 - Anniversary photo taken at Putrajaya & Bukit bintang
Tahun ke11 - Cameron Highland
Tahun ke12 - Next week kita gi honeymoon lalalalala


Ayang, Thank you for loving me & Thanks for the lovely gift :)

'I love you and I always will ..'

Mami Jarum : Happy 12th anniversary Sweetheart .. cupcupcucup kiss new handbeg ;)



8 comments:

*SiRibenMerah said...

Happy Anniversary sis Elly... happy honeymoon holiday together2...
muahhhhhhhhhhhh~

Dee said...

happy anniversary to elly & cik mat..moga berbahagia forever and ever..

next week honeymoon tu dh ada ke photographer? kehkehkeh...

akubiomed said...

Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan ke 12!!!!:-)

eLLy said...

Thank you darling... ;)

eLLy said...

pls get ready dear :p

eLLy said...

Terima kasih :)

Rasp said...

happy anniversary sis.....
smoga berbahgia hingga akhir hayat.....
enjoz your hanimoon....
sila book bilik jaaaauuuuuhhhh dari si photographer tau hehehehe..

eB said...

hepi anniversary from us too. smoga bertmbh bhgia hndknyer. aminnnn