Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, July 30, 2012

Ada Apa dengan Ramadhan Day 10

Selamat pagi!! pejam celik pejam celik hari nie dah hari ke sepulah kita berpuasa. Kejap jer masa berlalu kan. siapa yg masih berpuasa penuh sila angkat tangan!!! dan siapa yg sudah Raya sila angkat bendera :p

eLLy sudah menibarkan bendera Jepon daaa.. tapi sintom kali nie agak berat sikit arr
  • Heavy flow
  • Loya tekak
  • Dahaga yg amatttt sangattt
Mengapakah ianya terjadik? hurmmm

Mami Jarum : Mood tak setabil .. Tapi Mood nak wat BW masih ada :) Tunguuuu...

12 comments:

ratna said...

Haihhh kak...beraya dulu ker????

Alin Marlini said...

Alin awal2 dah kuar bendera Korea..hahaha

InaAchik said...

jom sama2 nyanyi:
bendera berkibar di angkasa... ;)

AsmaAqilah said...

slamat bepose..hehehe..follow me back ye
http://ismyasmaaqilah.blogspot.com/

anamizu kaito said...

hehe..cik ana masih boleh berpuasa lagi ni hari ke sepuluh.. alhmdulillah :)







slm ramadhan,
cik ana

sw33tdarling said...

aku sampai laa ni tak posa lagi... masih dlm nifas.. adeeiii rugi!!~

*SiRibenMerah said...

tahniah... hehehe..
ai neh da over due date.. hope2 sampai abes ramadhan untung tayah ganti posa.. huhuhu~ hormon x stabil kot kak sebab body akak mengalami perubahan.. tuh symptom2 normal kalo iyra la sebab slalunya kalo busy mmg period sket.. tp bulan depannya heavy flow period.. mcm nk pengsan~ sabar2...

Dee said...

aku ramadhan ke 9 raya..awal satu harilah dari kau..hehehe..

eB said...

eB nk kibarkan jugak la... soon
^______________^

Bitt (double IS) said...

tiap2 bulan glamor sungguh bendera jepun ni kan yuuu hehehe

Rasp said...

tengah dok menghitung hari nie...
bilakah masaku kan tiba :)

akubiomed said...

Moga-moga eLLy kembali sehat. :-)