Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, June 3, 2010

aSAm Pedas Mak

Asam pedas Mak.. oh semestinye bukan asam pedas Mak eLLy
Petang selasa ketika sedang mengharungi JEM di jalan raya..
MyLuv buat keputusan nak berhenti makan di kedai2 yg berdekatan  ..
so kita berhenti di mana kawan kawan

Kedai ASAM PEDAS MELAKA ' Resepi Mak
Sampai sampai je terus dia kasi bubur jagung
emm sedap bubur jagung itu

Kami oder Asam pedas ikan Merah 3 ketul
Kobis goreng + Telor dadar
Nasi putih with Ikan masin
sambal belacan & ulam ulam
Tea O limau suam + Sirap ice
Total RM 29

Diantara deco yg ade .. ala ala kat umah kampung gitu
Location Kg Baru, alamat tak tau.. tau tau dah sampai ;)

 

14 comments:

Aleeya said...

resipi mak???tengok pun tau sodapppppppppp

rasp said...

conpom sodap nie...
suka plak i tgk pinggan mangkuk klasik tu semua....

ct_nurmarlissaa said...

ermm..manerr tempatt nyer....bagik guide line skit..nak gak merase beb asam podes tuee fav ...ambo..huhuhuhuhu

Yatie said...

asam pedas.....sedap nyer...

Redbloodsnow said...

EEEE NANGIS AHH..YUMM YUMMM

eLLy said...

Aleeya, emm resepi mak diaa ;p
sedap gak la ..

eLLy said...

Rasp, cantik kan.. eLLy rasa nak wat collection, tapi..

eLLy said...

Ct, kat area kampung baru. klu masuk dari simpang hospital besar tu sebelah kanan sebelum masjid & pintu gerbang

eLLy said...

Yati, yess kat kedai nie asam pedas dia pekat emmm yummy ;p

eLLy said...

Comel .. emmmm tangisan dlm kesedapan ;p

mummysyafie said...

hahaha..ko promote siap letak pic sedap². tapi alamat ko tak taw lak..kalau gitu kalau aku gi ko kena antor yer elly..:)

eLLy said...

Nor, tu la pasal.. aku tau tau dah sampai kat kedai ;p

@xiM said...

menitik air lur pagi pagi ni teringat kat asam pedas..ish ish ish

eLLy said...

axim, he he sabauu je la, tengahari nanti terjah la ke kedai yg bdekatan ;)