Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, June 15, 2010

Water Mark

Ohh saya pun sudah ade Watermark
he he tomey tak?
Mesti la tomey mcm saya (。◕‿◕。)


He he dah lama tak tepek muka sendiri
(。◕‿◕。)

 
 

18 comments:

nanonano said...

cane bt??
cumel..
nk ugakkkkkk...

Aleeya said...

haipp kemain lagik ade watermark senirik dahhh kelassssss ko elly..

lawa spekkkk...lawa gak layout blog ko ...:P

rasp said...

kelazzzzz u dah berwatermark!
comelnye elephant tu....
nice spek!

IdaShah said...

dah ada cop mohor...cute banget

marinahunny said...

ahahhaa kak elly, cute nyeeeeeeeeeeee

en_me said...

Walau pun rupamu tidak ku kenal, tetapi lubang hidung mu tetap menjadi pujaan hati kuuuu.. ihihi

nads said...

hehe...elephant comel...kak,nanti nad apdet akak punye watermark kasi lagi cun...

eLLy said...

Nano cantik?? si nad yg buatkan ;p

eLLy said...

Aleeya.. he he spek murah je tu ;p

eLLy said...

Rasp, eLLyphant tu mcm sesuaii je dng ai kan kan kan ;p

eLLy said...

Ida, he he cop diraja tuu

eLLy said...

Marina, he he tq laling

eLLy said...

en_me , ngeh ngeh ngeh kureng asem betul!! ;p

eLLy said...

Nad, okey anyway tq laling ...

llizam said...

waaaaa ... buat sendiri ker watermark tue? chomey3! eheheh nak buat jugak la watermark yg chomey2. ;p

gambaq pon gempaq! ;)

llizam85.blogspot.com

eLLy said...

llizam, he he saya harus berterima kasih pada cik Nads ;)

mummysyafie said...

aku pun tempek gak muka sendiri sekali sekala..kalau letak hari2 mau nya orang jemu masuk blog aku kan. hihihih....

eLLy said...

Nor, kah kah kah.. ;>
tempek skali skali maka ianye akan jadi lebih xlusive ;)