Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, June 2, 2010

First time Isya tengok Movie

Dulu eLLy bawak duan gi tengok iron man
last monday memandangkan eLLy & MyLuv cuti
kami bawak isya + Duan gi tengok Shrek
Kami tengok at KLCC je movie kul 9:20pm

Pengalaman isya yg pertama .. Mula2 tu dia duduk diam2 je,
tegak je kat kerusi .. buat after 15min camtu dia dah okey
dah pandai makan pop corn sambil tengok movie..
klu tengok lagaknye mcm org tua pun ade.

Alooo peace .. isya ikut tema Shrek .. hiJau
Pakai baju tido je coz dah malam

Mamu pegang pop corn
Duan & isya pegang Mineral water
Masy pegang HP ;-)


P/s - Sejak dua menjak nie si duan suka gigit kuku tau
cane nak buang tabiat buruk dia tu?

 

10 comments:

Aleeya said...

huhuuu shrekkkkkkkkkkkkkkkk aritu nak tngok tapi tak jadikkk hoho

eLLy said...

Aleeya, gi la bawak si Damia tengok Shrekkk .. mesti dia suka

rasp said...

uwaaaaaa nak gak tgk shrekkkk...
eh eh maknye plak yg terlebey hehehehe

IdaShah said...

tgk citer katun bdk2 suka. mak budak pon suka.nak tgk jugakkk..eh! lupa dlm pantang lagi

nads said...

wah..syioknyer...
tgk wayang...

eLLy said...

Rasp, wakakkaa mak nye yg terlebihhh sudahhh ;p

eLLy said...

Ida, ko duk diam diam kat umah.. biar kami yg tak berpantang nie yg berjalan jalan ;p

eLLy said...

Nads, org org muda mcm akak nie pun terhibur.. budak budak ape tah lagi ;p

Mrs.Sheikh said...

huhu kite sok nengok lagenda budak setannn :P

kak.. kalo duan gigit kuku..ape kata akak gigit kuku duan.. sure dia takotttt

eLLy said...

Aa' Pastu aku gigit kuku ko skali ;p