Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, April 15, 2008

im still inhouse

Hu hu udah 3-4 malam tido kat Hotel, menemankan my auntie,
coz kali nie dia turun ke Malaysia sorang-sorang.
Dng itu kira dah 3-4 malam la jugak MyLuV tido sorang sorang

ha ha jng pikir yg bukan - bukan ye, I tido hotel pun dng keizinan suami tau :-D



Cahaya yg masuk.. menembusi tirai kamar

Saje letak gambar bilik bersepah.. baru nampak real cikit kan :-D

Shooping timeeee....

.

11 comments:

PuteriSatu said...

seronoknya dia...berehat-rehat kat hotel..bersoping-soping...alahai..bila turn kita plak ye..

Ct eLLy said...

cik puteri/mama - seronok sangat.. tapi bila dah naik bilik tu fuhhhh penat betul...

Mieza said...

sian cik mat tido sowang2....peluk bantal jelah ya...:p

wah shopping sesgh nih...byk ko borong...brg ko ke auntie ko...:D

nape x ambik gambo nya tempek, nak ngk gak auntie nya..krm slm ek

TauruzMama said...

Ko shopping tu ada tak beli tuk aku skali?

nasazfrog... said...

nak gak tgk awk punyer auntie,,, wah shopping tak tinggal heh..")

ita.itu said...

wah sakan ko..hotel mana nih..ko baik2 laki ko srg2 tuh...jgn tijah siram dia skali sudah..kah.kah..kah

Ct eLLy said...

along -- skali skali bior di peluk bantal.. baru dia tahu erti rindu'

Rima -- untuk you tak de coz tak

sama saiz.. har har har

nasa -- My auntie tu malu arr, shoping haruss..

ita -- woiii mulut nak kena simbah aisid nie ...

mummysyafie said...

seronok nya shopping..

mesti brg kat sogo dah habis disapu dek elly nih

pearlEJ said...

haaaaaaaaa... mlm2 ko tak teringat ker elly?? wakakakakka... tak terasa nakk ker?? wakakakakakakak larikkkkkkkkkkkkkkkkkk

Mrs. Sheikh said...

waa..best nyer nengok plastik beg tu..
ehhh bile tiba masa i lak ni kak..
:)

Ct eLLy said...

MUMMY - ade saya simpan cikit untuk org lain .. hi hi

EJ - wahhhh ari nie kita check out
hi hi hi.. lagi pun penat berjalan
masuk bilik tido terus tido ...

MRS SHEIKH - your turn comming sooon .. insyallah