Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, April 22, 2008

Miowwww

Haloooo Sexy!

My name is Bunny but U can called me Bun bun

im know now you at Penang noni.. im comminggg!!!

Miowwww .... Why la your mummy Ej kak kasi cheq masuk??

aii dah kat depan umah niiii ..

.

13 comments:

TauruzMama said...

Hi cutieee...comey nyer..tucing ko ker..

Ct eLLy said...

Rima -
Mesti la... mcm tuan dia jugak ;o)

mummysyafie said...

comei macam tuan nye..pipi tembamm sangat..huhuhuhu...

imz said...

HII..CUTENYE..TP SAYA GELILA KUCING...

Ct eLLy said...

MUMMY & IMZ

Same kan.. hi hi kemana hilang nye ikan klu bukan si kucing yg curik .. hi hi

syok melayan kucing nie.. kekadang calar balar la di buat nye

Aleeya said...

mak aihhh comelnye kucin nehhh, klo sebelah umah ni mau aku umpan dia, pastu kidnep..pastu sorok kat umah muahahahaha

Princess Redbloodsnow said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ade nyau gak rupernyer die neh
haippppppppppppppppp
sungguh lah da comel weiiii


zie pinjam nyau neh
sbb nk gunting sume bulu2 die tuh
pastuh watkan cat's coat for Olin kuuuu...wakakakaka

:P

Ct eLLy said...

aleeya - comel kan .. hi hi

comel - mane boleh.. sampai hati comel nak trim bulu dia ..
bulu dia mahaiii oooo

Lily.Lulu. said...

purrrrrrrrrrrr ..... bulu dia kemain lagi

Dayu said...

kucing akak ke? uihhh...ensem..jantan ke? ke betina...

eieiiii..geram lah tgk dia -rindu kat mimi-

eLLy said...

Lily - bulu dia memang hebat.. tapi time mandi ;o(
hi hi burok seh!


Dayu - name pun bunny jantan lee..
tapi sombong la dia.. susah nak ambik gambor dia ;p

pearlEJ said...

wakakakakaka.. hadoihhlaaaa.... nonie menunngu kedatangan mu bun bun.... nonie masih dara nehhhhh... cepat laaa.... hahahaha...

wehhhh sejak bila lak ko bela kucing neh?? awat aku tak tau?? comeyyyyy!!! geram lakk aku tgk aihh..

Ct eLLy said...

ej - dah lama dah.. aku pun hantu kucing gak ;p

kira kita nie berbesan la ye ;o)
dara lagi ke? auwww