Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, April 30, 2008

TAG - Pertama sekali

First time pegang gaji duit titik peloh masa tahun 1996 perghhh shooping tak ingat
masa nie badan tengah slim soo shooping tak ingat dunia youuu!


First time gi berdating dng MyLuV tengok wayang cite taitanic ' I jump u jump'

First time kita naik kapal terbang tahun 2001 zuuummmm terbang ke Langkawi

First time bawak MyLuv tengok filem hindustan cite Kuch Kuch Hota Hai tahun 1998 hu hu member control macho, malu konon klu org tau dia tengok wayang cite hindustan ..

opsss lagi satu ....

First time tengok konsert Shah rukh khan dng MyLuV, kat stadium Shah Alam pada 1999 (tahun tak berapa ingat)

thanks darling... Love youuuu sooo much !!! pasai tu la ai kawin dng youuuu

itu la diantara 'First time @ Pertama sekali' yg ai pernah buat

Nota hati : Dng Rasminye saya menerahkan tahta ini (TAG ini) buat
Ms Ita itu / Ms Aleeya / Ms Dayu / Ms sirebenmerah & Ms iMZ

Sekian. terima kasih
Saya yang nenurut perintah' Ej & Rima

-eLLy-

9 comments:

imz said...

adeh..dia tag kita plak.....nt la kena pk2 dulu...byk dh hampir lupa...hehehe

pearlEJ said...

hahahaha.. dgn laki2 ko sekali ko heret pi tgk shah rukh khan nooo... hihihih..

Ct eLLy said...

imz .. hu hu pikir jng tak pikir
kita pun puas jugak la memikirkanye
:-)

Ej .. tu la pasai .. masa nie la nak tengok dia boleh bertolak ansur dng kita atau tak.. hi hi
kata sayang :-)

nasazfrog... said...

perghh,,, layan hisdustan sajok,,,, minat btol ngn hindustan heh,,,

Mieza said...

hehe...mesti best kan beli bj masa tu...x hengat dunia...:D

wah ko ajak hubby ko ngk hindustan n cite titanic...romantik gitu..:p

Ct eLLy said...

NASAZFROG .. Hi hi kita memang minat hindustan nie.. memang boleh layan laaa ;o)

ALONG .. emmm lomantik kan ..
i jump you jump !!

TauruzMama said...

tgk hindustan..crita kuch2 kota hai ni yg dh wat aku sker layan hindustan cam ko gak..

Aleeya said...

wahhh aku pon minat la elly ..pilem kuch kuch hotak hai tuhhh, tapi takde le sampai ke panggung wayang aku tengok kat umah cd berulang2 tauu muahahhaha

ayooooooooo den kena tag ker..

Ct eLLy said...

Rima & Aleeya - best layan hindustan nie.. kisah cinta, kekeluargaan, persahabatan, layan lagu2 pun best gak ;0)