Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, April 3, 2008

satay ... satay ..




Petang semalam on the way balik umah.. singgah kat restoran jenjatas kita makan
Satay Hj Samuri.. samuri ke zamuri .. tak ingat la .. tapi ri ri ri tu betul :-D
kedai nie sentiasa penuh dng org.. kekadang kena tunggu untuk mendapatkan meja.

Tapi ai heran la, klu ai makan satay mesti cepat kenyang .. 6 -7 cucuk pun dah kenyang
adakah ini cara yg paling sesuai untuk ai berDIET ? oh Tidakkkk

13 comments:

Fenridal said...

See please here

liza said...

klu bab makan serah kat korang ek..
tengok abg rahmat mkn mcm sedap je..rugi lah kak li mkn ckit je kan..

Mieza said...

sikitnya ko mkn elly...rugi wooooo

along pun x brapa suka satay ni...tp hj samuri pya satay mmg kawwwww...

kuah dia yg terangkat tuh...semua rasa ckp....:D

mummysyafie said...

waktu tinggal kat kajang dulu selalu makan satay kajang ni..

sodappp..

Ct eLLy said...

LIZA - ALONG - MUMMY..
Memang sodap .. Sambal & kuah dia perghhh ..

tapi tu la tak leh masuk banyak ;p

Dayu said...

satay dia macam besar2 lah..tapi mmg tak larat nak makan byk2...

penah gak try satay babat la, ikan lah..tapi macam tak bleh lalu sgt la kat tekak ni...

ita.itu said...

aku rasa ko mkn lidi dia skali x? tu yg cpt kenyang..haha

pearlEJ said...

wahhhhhhhhhhhhh... ngidam aku nk mkn satay hj.samuri neh, hari balik dari kl dok kenyang lagi so tak singgah la kat restoran jejantas tuh.. haishhhhhhhh... bila tgk neh teruih ngidam lak.

Ct eLLy said...

dayu - bukan mcm besar tapi memang besar.. hi hi

ita - otak hang! ko ingat aku kemaruk sangat.. tepok dahi baru tau ;p

Ej - tak pe hang selalu turun kl kan ;p

Lily.Lulu. said...

nak mamam satay jugak !!
hahahaha

:P

ape akak makan .. kita nak makan jugak

Aleeya said...

abg syg elly mkn satay khusyuk dan tawadukkk huahuahuahua, sedap sgt le tu kan...

nak satayyyyyyyyyy gakkkkkkkkkkkkk

Ct eLLy said...

lily & aleeya .. akak mkm satay ayam je.. cik abe kita klu bab makan memang khusyuk ;p

TauruzMama said...

aku sangat suker ngan satay..boleh abis bercucuk-cucuk diluar tahap kesedaran okey..cedap..cedap!