Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, April 17, 2008

Ingat tak n3 pasal from Finland with Love ?

My auntie dah balik sana dah .. Sob sob

Stock cokelat yg dia kasi masih ade ..

Cuba tengok nie

zoom cikit ..
Zoom Lagi ...
La tak nampak lagi?

Cokelat perisa CILI bior betul !
Sayang la nak makan hi hi jakun' betul la :-D
Nanti kita rasa duluuu ye ...
.

18 comments:

TauruzMama said...

camner rasa choc. cili tuh..manis pedas ka?cepat la bukak makan..!

Ct eLLy said...

tak terbukak lagi ma' takut tak sedap sayang je ;p

nasazfrog... said...

aitt coklat perisa cili,,, musti la pedas sikit kan,, gilo eh nak mkn coklat kan manis pastu pedas,, ermmm cam tak bess jer,, nanti ko raso pastu bgtau aku sedap ke tak heh...

Ziana said...

kak elly..
try mkn!!!

sy dah penah rase..
manis tp pedas2 skit...
cuba laa rase..
mmg oversea ade choc perisa cili..
saya pon jakunnnn..
hehehehe

ita.itu said...

hehe..mcm kelako jek..ada ke buh cili..biol apa...cpt la rasa...untuk aku x de ke..

Ct eLLy said...

nas - tu la tak boleh bayangkan
rasa dia mcm mane .. hi hi

Ziana - tu kita kat Malaysia nie ngape tak buat perasa cili ye ;p
jakun betul la .. ha ha ha ;p

Ct eLLy said...

ita - memula memang nak kasi ko cikit tapi memandang kan ko tu asyik berDIET aje malas aku nak antor .. ha ha sape suruh DIET ;p

Mieza said...

mesti lps ko mkn tinga berasap...:p

along x mkn coklat ko pun...skrg ni tgh berasap...:D

bye2 auntie...have a nice trip....

nads said...

cam berminat nak tau ape rasenyer...sodap ker???

stowielah kat next entry yer...

;)

pearlEJ said...

uikkkkkk... coklat yg manis tu perisa cili?? wahaaaaaa.... apa laa rasanya ekkk.. nanti dh mkn cerita laa apa rasanya..

Ct eLLy said...

ALONG / NAD / EJ

Nanti balik kita rasa ye ;p

Lily.Lulu. said...

aiyooooooo ,,, matilah mulut bercili lepas nih

hahaha !!
:P

Akinogal said...

Attention! See Please Here

imz said...

fuh...mau air sebesen kalu mkn coklat tu...heheheeh..unik jgk ek owang putih ni buat coklat perisa cili...

Ct eLLy said...

Lily / IMZ - tu la lazer sangat kot pasal tu mulut kena cili :D
org putih nie kekadang advance yg bukan2 hi hi

haja said...

coklat perasa cili ke...adehhh..brasap le lidah..hehe

Ct eLLy said...

Hai Haja .. emmm tak termakan lagik ;p entah mcm mana la rasanye

Mrs. Sheikh said...

kak, mmg ada..
perisa cili..
kalo akak main games choclatier tu
sah2 la memacam lagik :P