Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, June 4, 2008

Cuti part 2

Bangun seawal jam 9am.. awal ke? awal la tu
bersiap.. from umah cheras, sumbat sape yg nak ikut dulu.. penoh kete den
Vvrrroommmmm .. sampai Ampang
Pengantin yg kecik molek & kecik panjang

Ini pulak pangantin ayam goleksss ..
.
Bersama ibu & bapa Pengantin Pompuan
.



amboi.. makan tak ingat ko ye



di antara sepupu sepapat yg ade..
bukan tak de meja, tapi klu bergosip berkumpul kat cini lagi best!

My Mum(pink) & sepupu dia.. kira pangkat mak sedara aku le gak
yang di kendong tu cucu dia.. so kira kau nie dah pangkat nenek la... oh tidakkk
.

Aiii.. penat ke bang'
(gambar pengantin dng biras nye)

Pengantin of the year ..

17 comments:

Aleeya said...

woaaa kat sini pon ade org tawen2 he he, gambo last mahal tuhhh *wink*wink

Ct eLLy said...

Yaya..
Gamborrr yg last tu yg tak boleh tahan tuuu... Siap pegang bunga lagik tu, terkenang :)

ita.itu said...

kah.kah.kah..gelak beso aku ko siap pgg bunga amik gmbr kat pelamin..siot je ko

imz said...

wow...pengantin lama bersanding lagi..hehehe..wow..best dpt mkn nasik kenduri...ai pun ngidam nk makn jgk ni..tp ngidam je tau..bukan ngidam apa2 tau..!!

Ct eLLy said...

ita
tak boleh tahan terkenang.. pasal tu tolak pengantin ke tepi & kitaorang yg berposing ;o)

Ct eLLy said...

imz..
Sedap dapat mkm nasik minyak,
mengidam yg tut tu pun tak pe
coz adam pun dah besar kan ;o)

She's The One said...

kak,... baju pink ko tu cantik..
lembut ke kak? kain aper..
kaler cantik

nads said...

musim org tawen kan...
ya...tawen...tawen...

ade gambar pengantin of the year tuh...
huhu....sangat menjeles ok...

IdaShah said...

awat hang tak bersanding sekali..
imbas kembali kenangan mains

Ct eLLy said...

Husna,
Kain yg mane? pengantin atau akak?
hi hi hi mesti la pengantin kan :-)
entah la yang kain ape akak pun tak tau.. tapi name pink to 'rousty pink'

Ct eLLy said...

Nads..
nak tunggu ko lambat sangat :)
Jng jeles ....

Bila la giliran Nads ye?

Ct eLLy said...

Ida..
tu la ingat nak tempah baju pengantin dng pak andam tu' tapi sayang tak de saiz .. har har har
gelakan diri sendiri :o)

nanonano said...

aik??
sape pengntin ni..
huhuhu..

lawo ar pelamin die..
sweet, pinky lg..

ehh pengntin pompuan tu cm muke ning arr..
adek die ke??
:D

Ct eLLy said...

Nano.. itu sepupu ai la.. tak de kena mengena langsung dng Ning tau :)

cantikan sweet je...

hang bila lagik ?

kuang kuang kuang

Lily.Lulu. said...

wuuuuuuu .. so sweet !!
especially pengantin yg last sekali tuh

:P~

Mieza said...

slmt pengantin baru....

wah x tgl gak ko ya nak bergambo kat atas pelamin...suai gitu

Ct eLLy said...

along sesuaikan.. very the pink giteww ;p