Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Saturday, June 14, 2008

Sakit mata

(Gambar sekadar hiasan/Nak letak gambar sendiri takut nanti korang berjangkit pulak)
eLLy kena sakit mata laaa..
tapi yg best nye klu sakit mata nie .. MC mesti panjangkan :)
eLLy kena dari ari jumaat ..
Time lunch time baru eLLy gi klinik (perkerja misali la katakan)
lepas gi klinik dapat MC.. terus gi tengok wayang ..
Tengok Wayang?? yee tak tipu
Me & MyLuV terus gi tengok cita Kung Fu Panda
Sungguh best cerita ini.
Okey .. Selamat Behujung Minggu !!!

17 comments:

She's The One said...

waahh,....bagusnyer ..tgk wyg..dengki lakkk

Lily.Lulu. said...

alahai .. ciannya cakit mata yerrr ...

tapi sempat lagi tuh tgk wayang
huhuhuh
:P

kita pun dah tgk kungfu panda
:D

IdaShah said...

tak menyempat tu..tgk wayang terus

slmt berhujung minggu gak

ita.itu said...

mmg best kan kalo sakit mata..aku kan resdung,,mmg kalo mata gatal aku garukkan....bila dah garuk mmg lah merah..doc selalu ingat sakit mata..apa lg la..mc 3 hr ko..hehe

Nikli said...

siannya sakit mata..
penah jugak kena..
sakit nya.. yaa Allah...

tapi sempat tengok kunfupanda plak.. hiskkk...

eLLy said...

Husna.. best cite nie.. rugi ko tak tengok dik !

eLLy said...

Lily .. tak pe dlm panggung gelap.. org tak nampak mata akak

sesiapa yg terjankit tu nasib la kan

hi hi :D

eLLy said...

Ida.. masa yg ade jng di persiakan :D

eLLy said...

Ita.. memang best kecualai masa bangun tido tu je la yg seksa cikit
:D

eLLy said...

Nikli .. Sempattt :D
Dalam panggung kan gelap :D

Ziana said...

kak..
mase kat wayang x sakit lak mata ek?
hehehehehe

Mieza said...

ko mesti sakit mata nak ngk wayang ni...:p

mcmana dh ok x mata tu...minta cik abg cium je kat mata tu mesti ok punya...:D

rasp said...

hahahahha sempat tgk wayang tu! layan... dah ok ke sakit mata tu..

TauruzMama said...

tgk wayang pakai spek itam yg gelap tak..hihi..

Ct eLLy said...

Ziana .. tak mate tak sakit segarrr jeee ;o)

Ct eLLy said...

Along, dia siap berdoa moga moga dia berjankit gek.. so tak yah le gi kerjakan :o)

Ct eLLy said...

Rasp .. dlm panggung gelap org tak nampak ;)

Rima .. tak de maknenye, org tak nampak la ;o)