Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, June 9, 2008

Jeng jeng jeng *_*


agak agak untuk ape nie ye ??
Emmm cuba teka :)


Thanks to Mok chik nie coz dia yg tolong ajar cara cara nak lipat kipas :)

Im on leave againnnn ... Jumpa anda hari Selasa ye ..


Muuuuahhhh !!!!

18 comments:

nasazfrog... said...

hahahaha cantiknyer,, byk lak tuh utk aper la tuh agaknyer,, cam utk budak2 jer,,, nak satu,..

mummysyafie said...

untuk budak² je ke? nak satu leh tak?

imz said...

WAH..CANTIK..KIUT NYER..utk apa tu?...ke nk buat ulangtahun perkahwinan ko skali g ker?..

Princess Redbloodsnow said...

cantik ler tiny bear² tuh kak ell
nak satu :)
adakah ittew ole² utk dbw tetamu pulang pas kenduri tawen?

x pown...ole² utk anak² buah kak ell

:P

PuteriSatu said...

cantiknya tuks apa ye...

nads said...

huhu...mesti doorgift tuk besday kak elly eh??
hehe...

ita.itu said...

nak bg sp tu elly

Lily.Lulu. said...

family day la nih
wahhhh ....

berjalan bercoti ajo !!
tak sesuwaiiiiiiiiiiii
:P

Aleeya said...

lawanyer, takde satu ke utk aku elly, ko ni mmg laaaa, sedey aku tawwww

Ct eLLy said...

Nas/Mummy ..
untuk budak budak betul, tapi untuk aturcara ape? ;-D

Ct eLLy said...

Imz- ulang tahun perkahwinan .. lambat lagik next year la ;p

Comel - Tomey kan .. dah hampir2 dah tu ;p

Cik putri - emm tuntuk ape ye ??

Ct eLLy said...

Nad .. bday akak lambat lagik la

ita .. nak kasi ko.. klu ko datang la ;p

Ct eLLy said...

Lily .. ya Sallahhh ..
har har har

bjalan & bercuti sebelum keBUSYan
melanda ;p

Ct eLLy said...

Aleeya .. Ade tapi org dah rembat la .. next time ye ;)

IdaShah said...

utk besday party or family day kan...
klu betul jawapan aku. aku nak satu menda tu bulehhhh... hehehe

Ct eLLy said...

ida,
tetttt Sory... jawapan anda salah!!

azisazahar said...

comei yer...bak satu..he2

Ct eLLy said...

azis.. nak ke.. nanti kasi ye, tapi next year la kot