Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, July 15, 2011

Jemput minum

Good morning .. dah bfast ke belum? dah mimum? eLLy nak cite pasal air nie
HEALTHY JUICE. Amboi sejak bila pandai minum air yg Healthy nie? hahaha
i baru jer terjebak nie

 Cucumber + Kiwi + Green Apple

Healthy Juice

Hehehe healthy la sangat .. sajer jer nak mencuba lagi pun benda dah depan mata
kita oder je la :) oh ye klu uoll perasan air yg eLLy oder tu kan khas untuk ...
"To improve skin complection" perghhh klu camtu tiap2 ari i suruh MyLuv tapau 
bawak balik :p So dlm sebulan nanti kita tengok la hasil nye .. hahaha verangan ;)



12 comments:

@xiM said...

best jugak buah campur campur ni..

Cik Wanie Ghani said...

sedap ke kak?
wanie kalau campur byk2 mcm tue,
alahai bercinta nak minum,

rATu kEBaYA said...

nampak sedap.. tapi takut tak mampu nak menelannya.

rasp said...

kat weld ada kedai yg jual air2 nie sis...
slalu lalu2 tapi tak terjebak plak...
hehehehe...mesti bersinar wajah mu nanti :D

mummysyafie said...

sedap nya noks..lenkali tapau tuk aku sekali taw

eLLy said...

@xim, akak baru nak coba tu yg perak' cikit :)

Wanie, cedap dik .. cer try cuba ;p

Aisyah, sedap.. tak de la masam sangat

Rasp, mudah mudahan hahaha

Nor, mai la cini nanti aku belanja

akubiomed said...

Minum air buah Kiwi baik untuk kesihatan :-)

eLLy said...

yeszaaa sangat baik untuk kesihatan :)

IxoR@ said...

baik tu kak!

pas sebulan akak buat entri khas... sy nak tengOk!

hehehe....

lagenda said...

hohoho..kebetulan plak kan elly. n3 mak smlm pun psl minuman gak..

Pepel BoNda AmaNi said...

orderkan tuk eida 3bungkus na...hahahaha nak jugekkkkkkkkk khennnnnnnnnnnn

eLLy said...

ixora, n3 khas?? malu ah ;p

Mak, Aura kita nie kuat kan ;)

Eida, setakat 3 bungkus tu tak kema dik.. kena minum 3 tong baru menjadik.. wakakaka