Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, July 18, 2011

Nagis la ko sorang sorang ..

Nagis la ko sorang sorang .. kesian kan :( itu lah yg terjadi pada ku petang semalam,
eLLy nagis tersedu sedu tak siapa pun yg memujuk ku .. ini semua gara gara

V V V V V V V
V V V V V V
V V V V V
V V V V
V V V
V V
 V
Dok umah sorang2 layan cite hindi :) lagipun dah lama tak layan VCD/DVD
Semesti nye cite hindi yg menjadi pilihan .. cite ape? cer tengok betul2 ..
eLLy layan cite KKKG [khabi khushi khabie gham]

Lokonan hebat Kajol, Amitabh bachanand his wife, Kareena & Hirithik roshan...
ehem ehem yg di sebelah kiri tu MyBoyfriend okey!! Dato Shah rukh Khan bf 4ever ;)


8 comments:

atty's said...

belum penah lagi tgk citer tu..mesti besh nie

NM02 said...

citer tu tgk byk kali pun tak jemu kannnn..

hei, lama sungguh tak layan hindustan. kalu tidak, tiap minggu depan tv sambil kesat ayaq mata. hahaha

Dee said...

hindustan ni tgk lah byk kali pun..tetap nangis..hahaha..

Pepel BoNda AmaNi said...

eida pun suka sangat cita nie..layan syahdu sorang2....

lagenda said...

alololo..layan hisdustan oun buleh nangis ka??

wahida said...

aku tgk citer tu kat wayang ko...tahun bila tah, aku sedih, nangis teresak2...pastu pakwe aku( laki aku skang..hehe) duk bantai gelakkan aku...nyampah!!

Cik Wanie Ghani said...

wanie pun br lps layan citer KKKG,
sedey kan,
menitis ayaq mata cheq nie,
huk huk huk

eLLy said...

atty, Reena, Dee, Eida, Mak, Wahida, CW :-

Cite nie sangat menyentuh hati :( org yg tak de perasaan jer tengok tak nagis .. Ahksss :p

*Yg belum tengok tu sila dapatkan VCD/DVD di kedai yg berhampiran .. tak rugi beb