Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, July 8, 2011

YELLOW

Tepat jam 6 pagi jam loceng ku berbunyi. Lantas ku bangun dan bersyukur kerna aku
masih bernyawa di pagi jumaat yg mulia ini. di celah celah jendela aku melihat
Sang suria yg mula keluar menyinari hari.

 
Dari kamar ku terdengar kicawan burung yang hinggap di dahan pepohan yg merimbun

Dari jendela ku mengintai keindahan bunga2 mekar yang menghiasi halaman,
Ku mengambil tuala dan terus ke kamar mandi ..

Setelah ku selongakar almari .. Akhirnya baju ini jugak yg menjadi pilihan ku untuk hari ini.

Ku hidupkan enjin kereta. Demi sesuap nasi ku gagahi jua untuk ku melungsuri
jalan raya yg agak sesak ini. Sepanjang perjalanan ke tempat kerja aku ditemanai oleh keriuhan FBI, Fafau, AG dan Abg Ucop wilcha, lagu2 yg di keudarakan oleh
HOT FM memang cukup menghiburkan.

Dan malangnye sebelum aku tiba di pejabat. Aku telah di tahan oleh Polis
kerna mengesyaki aku diantara insan2 yang akan menghadiri perhimpunan haram itu.

Begitulah kisah "Kuning" ku.



14 comments:

mya said...

comel gak warna kuning2 ni ek..

Pepel BoNda AmaNi said...

nie mimpi ko yang bila lak kak??? hahahahahah *larikksssssssssssssss*

eLLy said...

Mya, memang comel tapi ko jng pakai esok tau ;P

eLLy said...

Eida, hahahaha kuangggg jaqqqq ;p

lagenda said...

KUNING sgt2 dilarang penggunaannya esok..kang x psl2 duduk reramai dlm lokap!

Hihihihi..

eLLy said...

Mak, hehehehe tak mungkin eLLy akan join xriviti yg tak berfaedah itu!

mummysyafie said...

hahah..aku ada baju kuning dalam alamri. tak berani pakai takut kena tahan ngan polis.

eLLy said...

hahaha tahun nie make sure baju raya ko bukan warna kuning :)

sW33tdARLiNG said...

merah pun ada kan...?

Redbloodsnow said...

hahahaha...ni bbtol happen kerrr. or akak wat lawak ni ek. tersengih zie bace taw :D

eLLy said...

Amy, Merah or Orange ?
orange kot ;D

eLLy said...

Zie, hehehe saje nak wat lawak 3' suku :D

akubiomed said...

elly saya hendak BumbleBee koning boleh tak?

eLLy said...

Akubiomed, haahahaha klu ade i pun nak bro :D