Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, July 14, 2011

Kerana Mu Malaysia

Tajuk n3 ari nie memang sangat Patriotik kerana Mu Malaysia.

Nampak tak? sanggup tu antar sms kat MyLuv suruh dia balik cepat coz i nak
tengok bola malam tadi. Malaysia vs Arsenal.

Balik umah kami makan, mandi kasi wangi wangi duk depan TV.
Tapi sungguh hampa rasa di hati :( takde  live kat TV beb !! menci menci menci.
tak pe takde kat TV kita layan kat tenet.. walaupun sangkut2 tapi ahh layan jerr
memula satu.. lepas tu dua.. lepas tu tiga.. eh dah ujung ujung empat la pulak :(

Tak pe walau ape pun team Harimau Malaya tetap dihati.
Congrats to team Arsenal.. Welcome to Malaysia .. hurmm nak cakap ape lagik :(




8 comments:

rATu kEBaYA said...

tulah.. tgu gak kat depan tv tapi nan ado..

atty's said...

anak2 kty pun layan kt tenet je .

apa pun .malaysia tetap hebat.

lagenda said...

Patriotik sungguh ye elly. Like anak sulung mak..siap pakai baju blk jersi malaysia yg sdg dispin dlm washing mashine!!

sw33tdarling said...

go harimau melaya....!!

rasp said...

tu lah kan sis...
i pun berkobar2 gak...
tanpa hampaaaaaaa....

mummysyafie said...

a'aa kan, bkn aritu kata ada live ke.

eLLy said...

Aisyah, hampa :(

Atty, yeszaaa Msia still the best!

Mak, hahahaha sangat patrotik anak mu itu

Amy, go go go agogo ;p

eLLy said...

Rasp, Hampa sungguh :(

Nor, tu la tunggu punya tunggu punya tunggu .. hampeh